A to Vasu dokonalost nenapadlo, ze to mohlo ist po Prazskej a Brnianskej ako L64 miesto cez hrad ako bezne a nasledne cez Hrobustov ku Vojenskej nemocnici? A ze to prislo dotycnej osobe divne?
prečo ma tu poučujete ??? ved už debilina je to,že ten trolejbus ani nemože pokračovať smerom na vojenskú nemocnicu ... Takže od dotyčného beriem ako lokalitu ...o ktorej možno nevedel ,že linka pokračuje smer voj.nemocnica ...alebo je tu možnosť,že mal zle nadst.tranparent ....?
Snežienka je zúfalá, to je fakt. Ale dopredu odstraší iba ľudí, ktorí to tam už poznajú, hoci beriem, že aj na "nových" návštevníkov neurobí dobrý prvý dojem (ale to neurobí ani budova stanice). Myslím, že na Novom Meste si to dávno uvedomujú, ale Snežienka ako taká bola pre túto lokalitu podľa všetkého od samého začiatku naddimenzovaná a v podstate na to dodnes dopláca. Je to širší problém, nie veľmi vhodný pre dopravácke fórum, v prípade záujmu mám mail pod nickom.
ved k lanoke sa clovek boji idst vdaka stavu Snezienky.
Lanovke by urcite pomohla bobova draha s trasou popod nu a nasledne by sa clovek vyviezol hore lanovkou a samozrejme obnova zjazdovky by pomohlo cez zimu. A nie nemyslim si, ze uz vsetky zimy budu take ako tohtorocna!
Celemu arealu Železnej studienky, Kamziku alebo teda rekreacnej casti mestskych lesov chyba koncepcia ako by to malo raz vyzerat, ako ho rozvijat, ake funkcie tam chceme a ake nie.
Ked sa pozriem na prevazdkovatelia bufetov, ktory vlastne nemusia nic, len inkasovat zisky tak mi je na grc. Byva uplne bezne, ze taketo lokality sa davaju do prenajmu cele alebo ciastocne rozdelene na sektory s vynutenymi investiciami, pevnymi cennami a samozrejme udrzbou okolia. Lenze na to tu maju peniaze len financne skupiny a to by sa Bratislavcania posrali.
Sú tam celý týždeň, keďže v dni, ktoré sa nejazdí (pondelok - streda), sa robí údržba. Spočiatku sa oficiálne premávalo každý deň, ale od 1.3.2007 je to takto a niečo sa tým ušetrilo. Síce v zmysle našich (aj európskych) predpisov zariadenie vyžaduje rôzne stupne kontrol a prehliadok, či už na dennej, týždennej, dvojtýždennej... polročnej, päťročnej báze... ale v lete, kedy sa jazdí utorok - nedeľa, sa údržba za jeden deň (pondelok) stíha. Celoročne by to bol problém. Ale treba povedať, že 3 dni za týždeň sú zase asi zbytočným luxusom. Len v tomto smere zatiaľ nie je vôľa škrtať.
Bufet je v nájme od začiatku, nakoľko prenajímateľ (ešte za bývalého starostu), aby ho vôbec mohol prevádzkovať, musel rekonštruovať predtým nevyužívané (a pri rekonštrukcii v 2005) neobnovené priestory hornej stanice.
Ad vlek vedľa lanovky - "malá kotva", tak to je dosť veľká kotva, tzv. "ťažký" vlek Transporta VL-1000, o niečo starší ako lanovka (60. roky), hoci myšlienka na vlek aj lanovku mala spoločných iniciátorov aj dobu vzniku (prvá polovica 60. rokov). V súčasnosti vlek existuje, ale nemá lano, elektrickú časť a celkovo je nepojazdný.
(sorry za offtopic)
Neviete náhodou, stanica Frachtenbahnhof bola premenovaná na Kulturfabrik ALEBO bola zrušená a Kulturfabrik je na inom mieste (bližšie k centru)? A odkedy je to? Som z toho akýsi popletený...
Ale hned vedla lanovky bola ak už nie je ? jedna malá kotva ... tiež ako malá lanová dráha ..Poznal ju niekto,alebo existuje -dajte link o nej niečo ... myslím si,že to bola výcviková pre detských lyžiarov ...? asi ??
Problém je v celkovej politike, keďže mám dojem, že zamestnanci sú tam celý týždeň. A cez pracovný týždeň okrem leta tým veľmi nikto nechodí. Bufet na hornej stanici je v nájme. Nejak si neviem predstaviť model, aby tá lanovka bola zisková, najmä keď cez pracovný týždeň v lesoparku veľa ľudí nie je ani za dobrého počasia možno okrem obdobia máj - september.
Ostatne v Hlase Nového Mesta bola opakovane ponuka na nájom, ale nikto sa neprihlásil.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon