Neviete náhodou, stanica Frachtenbahnhof bola premenovaná na Kulturfabrik ALEBO bola zrušená a Kulturfabrik je na inom mieste (bližšie k centru)? A odkedy je to? Som z toho akýsi popletený...
Ale hned vedla lanovky bola ak už nie je ? jedna malá kotva ... tiež ako malá lanová dráha ..Poznal ju niekto,alebo existuje -dajte link o nej niečo ... myslím si,že to bola výcviková pre detských lyžiarov ...? asi ??
Problém je v celkovej politike, keďže mám dojem, že zamestnanci sú tam celý týždeň. A cez pracovný týždeň okrem leta tým veľmi nikto nechodí. Bufet na hornej stanici je v nájme. Nejak si neviem predstaviť model, aby tá lanovka bola zisková, najmä keď cez pracovný týždeň v lesoparku veľa ľudí nie je ani za dobrého počasia možno okrem obdobia máj - september.
Ostatne v Hlase Nového Mesta bola opakovane ponuka na nájom, ale nikto sa neprihlásil.
Problém lanovky je totiž v nedostatočnej propagácii (osobne som bol sám prekvapený, že o nej nevedia ani niektorí 50-nici, čo prežili celý život v Bratislave, podotýkam lanovka jazdí od 1972) v kombinácii s vysokými prevádzkovými nákladmi (najmä budovy, na čom sa ale v posledných rokoch robilo - okná, zateplenie, vykurovanie). A pravdepodobne tiež vo výške cestovného a tarife ako takej. Nepoznám tarifné podmienky IDS a spôsob rozpočítavania tržieb, ale keďže lanovka je v podstate mestská, určite by to stálo za vyskúšanie a možno by jej to pomohlo.
Druhá vec je, že stále chýba dôvod, pre ktorý by sa lanovka mohla využiť opakovane (extrémisti z Rohatky síce rotujú hore dole, ale to je malá komunita). Vyhliadková jazda je zaujímavá, ale bežný človek ju absolvuje povedzme raz za rok, dva, tri a stačí mu to. Zimy v Bratislave už nie sú a o lyžovačke nemá zmysel uvažovať, ale dávnejšie boli nápady na realizáciu "rodinnej" cyklistickej trate, bobovej dráhy a pod., ktoré by zmysel dali. Uvidíme.
Dost sa obavam, ze aj keby k tej lanovke chodil CapaCity kazdych 5 minut, viac cestujucich ako dnes na nej nebude. Problem bude skor niekde inde ako v nedostatocnej prepravnej kapacite MHD...
Inak pokial ide o tu lanovku, mozno by namiesto kyvadlovky a vlacika a sprostosti stacilo posilnit MHD na nejaku normalnu uroven. Aj ked sme v Bratislave.
Anketa bola az pocas vyluky - teda 3.3.2006 naposledy L1 jazdila na hlavnu stanicu, od 4.3. prestala (zacala vyluka) a pocas vyluky sa rozhodlo ze tato trasa L1 bude platit uz natrvalo
a nebolo to neskor, zrovna kukam, ze anketa o zachovani 1 v tej trase bola az na konci marca....to islo o reko Obchodnej ze? inac to bola parada, elektricky na Spitalskej v intervale 1 minuta ?
Tak pardon, nie, potom este bola raz obnovena na stanicu. Kazdopadne viem ze zanikla pri nejakej vyluke po ktorej uz toto riesenie linky 1 zostalo ako trvale (a linka 6 prestala premavat).
presne tak, tých nejasností je tu viac (ináč názov "Blaváčik" mi tiež bije do očí). Môj názor je, že napriek nezrovnalostiam typu kyvadlová doprava, elektrický pohon a pod. to bude práve tento "Blaváčik"... ale vďaka cene, nástupným bodom a pod. to je určené naozaj len pre turistov z centra...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk