Reakcia na: david1 #196952:
Hej, sekol, je už neskoro ? Myslel som Karloveskú radiálu, samozrejme.A väčšina liniek v Petržalke určite zostane tak ako je, max. dojde k miernemu oslabeniu niektorých intervalov. Zruší sa akurát tak L59. Iné linky so šalinou počítajú.
I keď ja by som zrušil aj L93, a posilnil interval na L94, ale len do tej miery, aby nechodila preplnená. Preto že z Lúk sa ľudia dostanú na HS šalinou a od ŽSt. Petržalka - Zochovej s prestupom na STU (potreba zriadenia obojsmernej Bus zastávky). L99 by zachádzala na Vyšehradskú. Takto by boli Lúky síce donútené nasilu využívať šalinu, ale cestovný čas by sa im nepredĺžil, lebo Petržalkou by prefrčali. Zároveň by šaliny nechodili celú južnú časť trasy poloprázdne.
Inak ma ale moc nenapadá, nič, čo by sa dalo zmeniť / zrušiť bez toho, že by si predĺžil niektorým ľuďom cestovný čas. Možno pár zmien v Ovsišti po natiahnutí drôtov cez Apollo. Ale to má tiež ešte dosť času.
že L7 by mohla ísť žST Vinohrady-HL. stanica
Rubber38
2 min. síce v Dúbravke funguje, ale tam šaliny tvoria 85 % dopravy v smere do mesta, keď nerátam (T-) Busy z Dlháčov, tak tvoria prakticky jedinú formu MHD. V Petržalke máš milión busových liniek, väčšina z nich praktická a z hustým intervalom. Takže argument o veľkosti sídliska neobstojí, iba ak by si úplne zrušil busovú dopravu cez mosty.
Ten súbeh po Obchodnú vlastne neni zlý nápad, to ma doteraz nenapadlo, a ani to nikto nevytiahol ako argument za L8. A navyše by sa nemusela cez Obchodnú ťahať L9. Zaujímavé. Začínam sa odkláňať od verzie s L6 ? Lebo jej jediné plus je už len premávka v špičke (čo vyhovuje dopytu v Petržalke)