Reply on: Valec #196954:
No neviem, ja napr. vozím vo vlaku skoro vždy veľa batožiny. Nehovorím že ten prestup na Račku je zlý, len že prestup na L2 na Radlinského je celkom prijateľná alternatíva. A navyše sa obojsmerne jedná o poloprázdne vozidlo, to máš pravdu. Na druhej strane ešte tak ďalších 30 rokov zároveň o vysokopodlažnú Kačicu ? Ale táto diskusia je irelevantná, jednoducho L7 na HS je blbosť, je to oslabenie prúdu Račianska - Obchodná resp. centrum, a sú za ňu časovo kratšie alternatívy, najmä prestup na Račku. Na tom sa určite zhodneme
že L7 by mohla ísť žST Vinohrady-HL. stanica
Rubber38
2 min. síce v Dúbravke funguje, ale tam šaliny tvoria 85 % dopravy v smere do mesta, keď nerátam (T-) Busy z Dlháčov, tak tvoria prakticky jedinú formu MHD. V Petržalke máš milión busových liniek, väčšina z nich praktická a z hustým intervalom. Takže argument o veľkosti sídliska neobstojí, iba ak by si úplne zrušil busovú dopravu cez mosty.
Ten súbeh po Obchodnú vlastne neni zlý nápad, to ma doteraz nenapadlo, a ani to nikto nevytiahol ako argument za L8. A navyše by sa nemusela cez Obchodnú ťahať L9. Zaujímavé. Začínam sa odkláňať od verzie s L6 ? Lebo jej jediné plus je už len premávka v špičke (čo vyhovuje dopytu v Petržalke)