Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ivanbuto #196821:
Na to krátke stúpanie som úplne zabudol.
Dalej je to už ,len z kopca. Každopádne by nebolo efektívne budovať stopu či len jednu pre dopyt ,ktorý je na Drotárskej. Po zmene linkovania a presmerovania silnej linky po Prazskej by som obnovil autobusovú L41 v pôvodnej trase na 30 min.int. /špička 20min./

Reply on: Ámos #196915:
vieš veľmi dobre, že som to myslel v zmysle pevnejšia skriňa = vyššia váha, aj keď uznávam, že to nemusí byť vždy pravda(ale také riešenie by stálo omnoho viac peňazí)
tu je porovnanie hmotností, ktoré som mal na mysli:
Škoda 31Tr SOR váha 15.800kg
Škoda 27Tr Solaris váha 16.500kg
za 10rokov môžeme zhodnotiť, ktorý voz je menej problémový, však tých 27Tr jazdí za riekou Morava 25ks ?
Reply on: trolejbus6207 #196910:
z tohto mi vyplyva, ze cim je nieco tazsie tym to ma vacsiu zivotnost? Chapem to spravne?
Zaujimave, v kazdom pripade zatial vsetko co tu NP od Skodovky mame je brutalne problemove. Uvidime ako na tom budu SORy.
Reply on: jokl #196903:
ono uz dlhodobo sa da vnimat, ze niekto v DPB si robi z prevazdky MHD modelarske kolajisko v mierke 1:1
Reply on: Solider #196889:
Nevyriešili len oddialili problém tak ako v Bratislave tak dopadne aj Prešov.
Reply on: AAA #196909:
v 1.tendri to bolo takto:
6 bodov za 4 dvere pri sole
6 bodov za nizsiu hmotnost pri sole (tusim do 12 ton)
14 bodov za 5 dveri pri klbaku
14 bodov za nizsku hmotnost pri klbaku ( do 18 ton )

v 2.tendri uz boli bodove zvyhodnenie za 1-2 body za dvere, hmotnost, pocet sedadiel v NP a ine blbosti + cena samozrejme

Reply on: AAA #196909:
tá nízka hmotnosť tam určite bola požadovaná, bolo to odôvodnené tak, aby "tažký" trolejbus neničil bratislavské cesty, to, že to bude mať za následok nižšiu životnosť trolejbusu, zjavne nikoho netrápilo, práve naopak - vozy sa rýchlejšie rozpadnú a bude treba kúpiť nové. keď si to dáme do súvislosti s problémami okolo zmluvy DPB s mestom, môže dôjsť ku kritickej situácii - nielen že tu budeme mať "špičkové" trolejbusy s kasňou SOR, ale ešte ich zaplatíme v plnej cene ☠
Reply on: Petto #196882:
Ak si dobre pamätám veľkú položku tvorila hmotnosť, alebo niečo podobné, pričom to kritérium bolo na mieru pre hnuSOR.
Reply on: 810zssk #196893:
To by bolo asi najlepsie mozne riesenie ☺
Reply on: Ike #196895:
Ani jedno ?
Neviem či o tom viete ale ak nie tak čítajte:

http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=9194&secid=1

Dúfam že nebudú problémy ! 😕
Reply on: jokl #196903:
Nechcú oni náhodou spriahnuť 7303 so 7304?
Reply on: Andreas.Papak #196902:
oki to mi je jasné,že som tam urobil chybu ))) len ono fakt je to tu akosi zvláštne,ked DP si robí zbierku vozidiel,ktoré sú ešte prevádzky schopné ......
Reply on: jokl #196900:
Ta vpravo jazdi dennodenne a tu vlavo som ešte naživo nevidel ?
http://imhd.sk/ba/media/gn/00058183/6401-Vozovna-Trnavka.jpg ked som poslal otázku na adresu DP BA,čo s týmto vozidlom,čo ho vobec uvidíme jazdiť na cestách ....došla mi že,zvažuju jeho prestavbu,a preratuváju jeho finančné zataženie DP.... xi xi ...super)!! čo vy na to ???
ešte si treba uvedomiť že výkon APU v 25tr a 30tr /menovitý/ je rovnaký pritom 25tr má výrazne väčšiu hmotnosť
Reply on: BigMac #196859:
NB 18tka trolejbusová má o 6 kusov väčšiu kapacitu sediacich ako abus viď katalóg

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.