Reakcia na: david1 #196949:
Tu sa za vlastné neviedia postaviť ani 50 metrové trolejové spojky, to by som si pozrel, ako budú stavať obratisko na Bosákovej. Nehovoriac o tom, že najpotrebnejšie by bolo už teraz, keď nemáme, resp. tak skoro nebudeme mať dosť obojsmerných šalín na vedenie aspoň dvoch liniek za Dunaj 
2 min. síce v Dúbravke funguje, ale tam šaliny tvoria 85 % dopravy v smere do mesta, keď nerátam (T-) Busy z Dlháčov, tak tvoria prakticky jedinú formu MHD. V Petržalke máš milión busových liniek, väčšina z nich praktická a z hustým intervalom. Takže argument o veľkosti sídliska neobstojí, iba ak by si úplne zrušil busovú dopravu cez mosty.
Ten súbeh po Obchodnú vlastne neni zlý nápad, to ma doteraz nenapadlo, a ani to nikto nevytiahol ako argument za L8. A navyše by sa nemusela cez Obchodnú ťahať L9. Zaujímavé. Začínam sa odkláňať od verzie s L6 ? Lebo jej jediné plus je už len premávka v špičke (čo vyhovuje dopytu v Petržalke)
že L7 by mohla ísť žST Vinohrady-HL. stanica
trolejbus6207
o tom titule "výrobca" sa určite diskutovať dá, skôr by sa to dalo nazvať kompletáciou, ale je to výrazný príspevok ku dobrej reputácii značky Solaris Trollino. inak aj Škoda Plzeň nie je samozrejme 100% výrobca, keď používa karosérie výrobcov autobusov, aj keď je to samozrejme iná situácia (používa vlastnú výzbroj a predáva pod vlastnou značkou, aby som sa úplne nezamotal ? )