Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: david1 #196949:
Tu sa za vlastné neviedia postaviť ani 50 metrové trolejové spojky, to by som si pozrel, ako budú stavať obratisko na Bosákovej. Nehovoriac o tom, že najpotrebnejšie by bolo už teraz, keď nemáme, resp. tak skoro nebudeme mať dosť obojsmerných šalín na vedenie aspoň dvoch liniek za Dunaj 😕

2 min. síce v Dúbravke funguje, ale tam šaliny tvoria 85 % dopravy v smere do mesta, keď nerátam (T-) Busy z Dlháčov, tak tvoria prakticky jedinú formu MHD. V Petržalke máš milión busových liniek, väčšina z nich praktická a z hustým intervalom. Takže argument o veľkosti sídliska neobstojí, iba ak by si úplne zrušil busovú dopravu cez mosty.

Ten súbeh po Obchodnú vlastne neni zlý nápad, to ma doteraz nenapadlo, a ani to nikto nevytiahol ako argument za L8. A navyše by sa nemusela cez Obchodnú ťahať L9. Zaujímavé. Začínam sa odkláňať od verzie s L6 ? Lebo jej jediné plus je už len premávka v špičke (čo vyhovuje dopytu v Petržalke)
Reakcia na: Rubber38 #196948:
L8 by neslúžila na prepravu do Ružinova možno pre dôchodcov. Bola by to posila pre L1 v úseku Petržalka-Tech.univerzita. /podobne ako dnes funguje L5+L7/ .
Nikto ani zo Šafka nechodil s L2 na Vajnorskú dookola cez Obchodnú. Suplovala L13 v spojení z Obchodnou.

Spoločný int 2 min. ti funguje v špičke na Karloveskej radiále a Petržalka má tých obyvateľov nepomerne viac.

Obratisko malo byť normálne aj na Bosákovej no EU nie je /úplne/ padnuté na hlavu a preplatí ,len provizórium. Keby mesto chcelo tak si ho tam postaví no za vlasné.
No pre budúcnosť by bolo dobré ,ale hlavne efektívne mať obratisko aj pri Technopole.
Reakcia na: david1 #196947:
Obratisko pri Technopole sa nekoná, skôr by som privítal poriadne na Bosákovej, ale nekoná sa ani to. Takže s tým neuvažuj. 4 linky v špičke by ti dávali 2min. interval, a to už je trochu moc, navyše ti to nikto nebude ochotný platiť. 2 linky sú akurát, možno v špičke tretiu. Tj. 1 a 3, a možno 6, ale to neviem, všetko totiž niečo stojí. L8 je dostatočne suplovaná L68, tú by z Petržalky do Ružinova nikto nevyužíval.
Reakcia na: Rubber38 #196946:
Do Petržky po úplnom dokončení predsa 1,3,8 a kludne aj špičkovú L6. ? Sa teším ako pôjdem dákou v tom čase historickou T3. No hodilo by sa ešte obratisko niekde pri Technopole ,kde by mohla jedna linka končiť. Šetrili by sa vozokm na slabšom úseku.
Reakcia na: Valec #196945:
No, niekto možno ocení prestup na hrane, najmä ak ide s ťažkou batožinou, a to aj na úkor časovo mierne dlhšej cesty. Ale to je jedno, platí skrátka to, že L7 na HS je očividná blbosť. Skôr by som sa bavil o tom, čo ťahať do Petržalky (najmä po dokončení 2. etapy NS), ale to tu už bolo.
Reakcia na: Rubber38 #196941:
Do otvorenia trate na stanicu bude snáď hotová aj zastávka Radlinského, takže Račania môžu cestovať aj s prestupom z električky na električku (aj keď neviem na čo by to robili, keď je to časovo o dosť dlhšie).
Reakcia na: trolejbus6207 #196937:
Veď aby sa to nemotalo by som ako výrobcu označil toho, kto je v technickom preukaze - čiže Škoda a Solaris. Koniec koncov,
Reakcia na: mark178 #196940:
To by sa ti ti ludia podakovali za to ze by si L7 z vytazeneho useku presmeroval niekam kde by vozila vzduch.
Reakcia na: mark178 #196940:
http://imhd.sk/ba/diskusna-tema/1/Vseobecna-diskusia.html?dfpi=196727#196727

Si písal o 6tke z Karlovky na Hlavnú stanicu... Už si to zmenil...
Ale stále nechápem Tvojmu uvažovaniu, že od samej radosti že sa zrekonštruuje trať na hlavnú stanicu tam dáme linku na každú radiálu?
Reakcia na: mark178 #196940:
L7 je hovadina. Jednak pomáha preťaženej L5 na Obchodnej (nielen Račianskej!) a jednak cestujúci z Rače na HS nemajú problém prestúpiť na Račku, a ešte ich to aj vyjde časovo rýchlejšie. L2 je ok, tá sa tak plánuje od začiatku.
Reakcia na: MatejBA #196939:
ja som to navrhoval a všetci mi pomaly nadali 😃 😃

a len tak 🙂 že L7 by mohla ísť žST Vinohrady-HL. stanica 🙂 a L2 HL.st-nové mesto 🙂 a tá 1 ako je plánovaná že petržalka HL.st 🙂

tým bz boli zabezpečené prestupy na 3 uzloch 🙂 račianske trnavské a šafko 🙂 priamym spojeným z hl.st 🙂
Pozeram, ze aj historia mi dava za pravdu, zeby L6 by mala premavat z KV do Petrzalky po otvoreni trate ?
Reakcia na: jokl #196935:
to u nás nie je realizovateľné, tadiaľ by totiž museli premávať špičkové bezporuchové vozidlá a nie poľnohospodárska technika ...
Reakcia na: Valec #196924:
vďaka za doplnenie, výrobu tohoto prototypu som prehliadol, ale píše sa o ňom v spravodaji DPO http://www.dpo.cz/soubory/aktuality/zpravodaj/pdf/2010_03.pdf ?
o tom titule "výrobca" sa určite diskutovať dá, skôr by sa to dalo nazvať kompletáciou, ale je to výrazný príspevok ku dobrej reputácii značky Solaris Trollino. inak aj Škoda Plzeň nie je samozrejme 100% výrobca, keď používa karosérie výrobcov autobusov, aj keď je to samozrejme iná situácia (používa vlastnú výzbroj a predáva pod vlastnou značkou, aby som sa úplne nezamotal ? )
Reakcia na: ross #196931:
Nejde o vek, ale o rešpektovanie súkromia. To si aj každý pracovník v banke môže pustiť ľubovoľnú hudbu na plné repraky? Veď komu to vadí?
Reakcia na: ross #196931:
Podľa tejto tvojej logiky sú OK aj tí učňovkári v teplákoch, čo púšťajú nahlas celému trolejbusu nejaký hip-hop / inú plechovú reproduckiu z repráku na mobile, jedno či máš práve náladu na párty, alebo nie. Šak čo máš 80 rokov, že ti to vadí? ?
Reakcia na: numo #196925:
Co mas 80 rokov, ze ti to vadi. 🙂 Vzdy lepsie ako pocuvat dokument o rozmnozovani delfinov beziaci v sorke na reklamnom displeji.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.