Reakcia na: david1 #196949:
Tu sa za vlastné neviedia postaviť ani 50 metrové trolejové spojky, to by som si pozrel, ako budú stavať obratisko na Bosákovej. Nehovoriac o tom, že najpotrebnejšie by bolo už teraz, keď nemáme, resp. tak skoro nebudeme mať dosť obojsmerných šalín na vedenie aspoň dvoch liniek za Dunaj 
2 min. síce v Dúbravke funguje, ale tam šaliny tvoria 85 % dopravy v smere do mesta, keď nerátam (T-) Busy z Dlháčov, tak tvoria prakticky jedinú formu MHD. V Petržalke máš milión busových liniek, väčšina z nich praktická a z hustým intervalom. Takže argument o veľkosti sídliska neobstojí, iba ak by si úplne zrušil busovú dopravu cez mosty.
Ten súbeh po Obchodnú vlastne neni zlý nápad, to ma doteraz nenapadlo, a ani to nikto nevytiahol ako argument za L8. A navyše by sa nemusela cez Obchodnú ťahať L9. Zaujímavé. Začínam sa odkláňať od verzie s L6 ? Lebo jej jediné plus je už len premávka v špičke (čo vyhovuje dopytu v Petržalke)
že L7 by mohla ísť žST Vinohrady-HL. stanica
Mike
Si písal o 6tke z Karlovky na Hlavnú stanicu... Už si to zmenil...
Ale stále nechápem Tvojmu uvažovaniu, že od samej radosti že sa zrekonštruuje trať na hlavnú stanicu tam dáme linku na každú radiálu?