Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: OBUS #184914:
Wow, popravde nevedel, ale mohlo to ja byt. Spevneny/dobre osetreny poctivy ocelovy ram versus tie dnesne zliatiny aby to dobre vyzeralo kym tomu neprejde zaruka......Ale viem ze sa nase vozy spevnovali urcite, avsak, 14Tr0 nasa a 14Tr0 inde nie je to iste. Kedze vozy boli upravovane pre podmienky SSSR (CSSR mala ako prva) tak je mozne ze ich prototypova seria sa mohla lisit. To iste bolo aj u elektriciek KT8. Praha testovala dva prototypy, ktore sa radiklane lisi od seriovych, nasledne bola prva, predsunuta seria ktora bola KE, Pha, Brno, Ova a uzivila sa, a bola uz bez problemov prototypov, avsak jej posledne chyby boli uz pri dodavani serii odstranene a jazdia dodnes bez problemov ako spolahlive a nenahraditelne vozy v premavke. 14Tr/15Tr to iste. Sor vsak sice dodaval serie rovnako, avsak zabudol odstranovat nedostatky. Napriklad je fascinujuce, ze druhy prototyp tu skusany bol na tom o poznanie lepsie nez seria k nam dodana (najma prva seria)
Reakcia na: fanatikmhd #184909:
14 Tr 0 museli velmi dobre spevniť rám ked v Plovdive dojazdila teraz v lete. Dožila sa 30 rokov, overovacia seria!
Reakcia na: PVo #184910:
v KE to po case oficialne zrusili... ale ako v SR v niektorych verziach CP to je inde nie.. a najlepsie na zastavkach niekde je tab. na znamenie odstranena, niekde len v jednom smere alebo vobec,problem sa tu uz popisoval.... kvoli ludom co sa zdohadaju par metrov pred zastavkou...a myslia si, ze elina vie zabrzdit tak rychlo ako osobne auto
Reakcia na: S499.1023 #184908:
Henten keď bude vodič tak amen tma...
Reakcia na: S499.1023 #184908:
Je normalne?- ked sa pozrieš na 4 a 5 dvere, tak skoro na každej NB 18tke vidieť ako rám upadol- dvere v strede nelicuju- vždy su jedny vyššie a druhé nižšie. Keby to laserovo premerali, tak by zistili, že oproti novemu vozu to asi nie je rovnake. Skutočne neverim, že tým vozidlam vydrží rám v Bratislave aspom 6 rokov.
Reakcia na: 810zssk #184894:
Tiež sa mi to nezdá. Lebo nielen vlaky, ale aj niektoré električkové zastávky v KE sú na znamenie.
Reakcia na: S499.1023 #184908:
Nie, nie som z Trnávky. Druhá strana Dunaja 😉

Jednodielné okná pokiaľ viem boli až po 14Tr05, následne boli dvojdielné, a potom opätovne jednodielne pri TrM okrem tých z BA, tu bola na 14tkach osadená opäť dvojdielna konštrukcia.
14Tr0 a moj text - prototypova seria je jedno a to iste, takze si napisal ze sa mylim a napisal opat to iste. 14Tr08 popravde skutocne neviem ci praskali, ale ziadne info o tom nemam, v tom sa hadat nebudem. Po dalsie, uvedom si, ze autobusy v nakupovane v poslednych rokoch uz musia splnat nejaky standard. Toto uz nie su 70.te roky, kedy su dodane nejake dielce, manici v dielni ich zoskladaju, skusia, mozno daco upravia a prevadzkuju. DPP musel vychytavat chyby? a ake?
Chces mi povedat, ze dneska si kludne kupis z dvoch aut auto, ktore budes musiet vystuzit, upravit a pod aby vobec mohlo jazdit? Ten voz nie je specialna zakazka (ako 14T pre Prahu, ci 21TrACi pre HK) ale seria v stovkach! tu sa chyby, zvlast po dlhorocnom skusani prototypov nemozu tolerovat!
Po dalsie, uvedomme si zase aj to, ze co ma DPP realne za vozy v prevadzke - Karosa B741 (941/961) - k neupravovanym naftovym karosam mam svoje vyhrady......, Irisbus CityBus 18M - Zabozrutov nemusim, mam skusenosti s ktorymkolvek ich vyrobkom, a az na urcite vlastnosti nasich Citelisovych konstrukcii je to lacny odpad. Takze ano, v porovnani s tym, Praha po vyradeni Ikarusov skutocne ostala s clankovymi autobusmi na houby, a tudiz SORky po razantnych upravach mozu z toho, co tam jazdi byt skutocne najlepsie (Mal skusenost s dvoma B741, a aj nase dielne by zaplakali... )
Kec ze DPP nezrusil kontrakt - v DPP mam viac kontaktov nez v DPB (5x rodinne z toho jeden kancelarska krysa, a nespocet kamaratskych), a praha po odbere prvych kusov zrusila kompletne celu opciu, ktora bola prenechana pre DPB, a poslednych, popravde z hlavy cislo neviem, proste par kusov NEBOLO odobratych. Doodoberali sa NB12 a tym to skoncilo. Kazdy z tych odpadov skoncil u nas.
MMCHDM, ak by skutocne SORky sli tak lahko spravit aby sa aspon podobali autobusu, preco to sakra uz nie je porobene? Vycet chyb je vacsi nez pocet nitov na dozivajucej 4945 pred vyradenim......A ze ich nebolo malo...
Reakcia na: fanatikmhd #184890:
Tvoje informácie nie sú správne.
Problémy s pevnosťou skrine mala celá séria 14Tr0 a riešili sa postupne. Ešte aj u 14Tr08 praskali aj dvojdielne okná v súvislosti s mizernou torznou pevnosťou skrine. Jednodielne okná sa objavili až u TrM v súvislosti s celkovou zmenou konštrukcie čela.
Autobusy SOR NB18 už dnes problémy nemajú. Mechanici DP Praha ich dnes považujú za najvychytanejšie vozy z hľadiska údržby zo všetkých vozidiel CZ povodu a udivuje ich nadávanie na SOR-ky, ktorým DPP vychytal všetky muchy.
Najdoležitejší z tvojich KECOV je ten, že DPP zrušil nejakú zákazku na autobusy SOR.
Neuviedol si odpoveď na otázku, či si vodič DPT Trnávka, keďže tak vystupuješ.

To je asi tak všetko, nemám čas ti vyvracať nezmysly jeden po druhom.
Mam taky dotaz ? Nakolko cesta medzi kruhacom v Zahorskej a zastavkou Krce je toho casu tak trochu tankodrom, predpokladam ze po dokonceni kruhaca pride na raz jej rekonstrukcia. Tusi niekto ako budu pocas nej premavat MHD a SL? Lebo zuzenie cesty do jedneho pruhu mi v danom useku pride ako VELMI odvazne riesenie, ale zas presmerovanie vsetkej dopravy cez Donsku mi pride ako este problematickejsie, v pripade MHD priam nerealizovatelne riesenie.

Inak podla bratislava.sk by toho casu mala byt nejaka uzavierka na Tatranskej, ale za tych asi 8 raz co som tade za posledne dva tyzdne isiel som si ju nevsimol ani raz, co je divne, lebo ma ist o obojsmernu uzavierku a ja som tu ulicu viac krat presiel celu ?
Reakcia na: 810zssk #184894:
A príslušná vyhláška (nie zákon) obsahuje návesť zastav pre nástup na zastávku na znamenie. Alebo v DPB je D1 pre električky zákonom? ?
Poslanci Karlovej Vsi si riadne s voličmi vytierajú zadok. V októbri na stránke zverejnili oznam aby ľudia posielali návrhy ako využiť peniaze, ktoré mali byť použité na lodenicu do konca októbra. Taktiež boli rozmiestnené hlasovacie schránky po x miestach v Karlovej Vsi a mala byť verejná diskusia... A zjavne ich zaskočilo, že prišli aj iné návrhy tak ešte 23.10.2012 schválili prípravu investície lodenice, určili úlohy, požiadali projekčnú spoločnosť aby začala spracovávať podklady podľa harmonogramu atď... A dokonca až na návrh Záhradníka (to toľko krát kritizovaného) bude verejná diskusia, ale už na tému rozpočet 2013 a nie využitie peňazí.

Takže v krátkosti Karlova Ves opätovne stratila šancu vybudovať prestupný uzol na Molecovej. ?
Reakcia na: 810zssk #184903:
Nech je po tvojom 🙂 ale tak, keď tomu aj prispôsobia CP, nemám s tým problém. Aspoň sa to konečne ujednotí. A, áno v Berlíne to tak je.
Reakcia na: Andreas.Papak #184901:
Jasne, lebo taky Berlin ma uplne pohodovu dopravu a preto to tam ide a v Bratislave nie 🙂

To ako casto zastavujes je priblizne rovnake. Cez den budes stat skoro vsade.
Oni nie sú normálny... Na električkovej zastávke Riazanská (smer Rača) sú pre linky 3, 5 vylepené cestovné poriadky pre, a teraz pozor: OPAČNÝ SMER (teda smer Nám. SNP a Dúbravka)... Ach jaj ?
Reakcia na: Tedomík #184891:
Ak budú všetky bus zastávky na znamenie, potom chcem vidieť ako presne budú busy a trollbusy chodiť. Keď zastaví na všetkých, bude meškať, keď na žiadnej, tak... Toto je podľa mňa pre Bratislavu zlý nápad... S Krčacami naprosto súhlasím. A, tak informatívne po koľkých dňoch ti odpovedali? Dík. 🙂
Reakcia na: dopravak88 #184895:
Chcel by som tvoj život ?
Reakcia na: Tedomík #184891:
Tie zastávky na znamenie by mohli byť, ale najprv treba, ako píše Ike zjednotiť symboliku a dopytové tlačidlá. U starých Karos by mohol byť problém, keďže tlačidlá na znamenie sú na strope a deti a starší ľudia na ne nedočiahnu.
Čo sa týka električiek, nezdá sa mi, že by nemohli mať zastávky na znamenie, keď vlaky ich majú.
Reakcia na: Mike #184896:
Chcelo by to trat niekde na hrad a odsuvat auta z kolaji rovno dole kopcom ? ? ?
Reakcia na: 810zssk #184893:
K bodu 4. hlavne - hlavne by DPB mal zjednotiť symboliku a spôsob dopytu a požiadavky zastavenia na zastávke na znamenie, eventuálne - žijeme v 21. storočí - nedá sa to vyriešiť jedným tlačítkom? či §cestujucibytozneuzili a §cestujucibytonepochopili?

Reakcia na: kecho #184892:
Ja sám som pár krát asistoval pri takom posúvaní auta... napr na Vazovovej..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.