Inak na margo BUS pruhu Štefánikova. Dnes som si to prešile ráno v špičke IGK a nevidím žiadny dôvod, prečo by sa nemohol prepojiť BUS pruh Pražská s BUS pruhom Štefánikova v smere na Patrónku.
Vodiči tento BUS pruh aj tak nevyužívajú (idú v ňom trolejbusy cez výhybky a pod) a keď tak, tak len niektorí, ktorí potom zmätkujú pred zastávkou Sokolská, keď tam stojí kĺb alebo viac vozidiel.
Prakticky by to nepomohlo veľa, ale aspoň by to bolo kontinuálne a vodiči IAD by nemenili jazdné pruhy.
Vodiči tento BUS pruh aj tak nevyužívajú (idú v ňom trolejbusy cez výhybky a pod) a keď tak, tak len niektorí, ktorí potom zmätkujú pred zastávkou Sokolská, keď tam stojí kĺb alebo viac vozidiel.
Prakticky by to nepomohlo veľa, ale aspoň by to bolo kontinuálne a vodiči IAD by nemenili jazdné pruhy.
ale tak, keď tomu aj prispôsobia CP, nemám s tým problém. Aspoň sa to konečne ujednotí. A, áno v Berlíne to tak je.
S499.1023
Problémy s pevnosťou skrine mala celá séria 14Tr0 a riešili sa postupne. Ešte aj u 14Tr08 praskali aj dvojdielne okná v súvislosti s mizernou torznou pevnosťou skrine. Jednodielne okná sa objavili až u TrM v súvislosti s celkovou zmenou konštrukcie čela.
Autobusy SOR NB18 už dnes problémy nemajú. Mechanici DP Praha ich dnes považujú za najvychytanejšie vozy z hľadiska údržby zo všetkých vozidiel CZ povodu a udivuje ich nadávanie na SOR-ky, ktorým DPP vychytal všetky muchy.
Najdoležitejší z tvojich KECOV je ten, že DPP zrušil nejakú zákazku na autobusy SOR.
Neuviedol si odpoveď na otázku, či si vodič DPT Trnávka, keďže tak vystupuješ.
To je asi tak všetko, nemám čas ti vyvracať nezmysly jeden po druhom.