Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #184893:
K bodu 4. hlavne - hlavne by DPB mal zjednotiť symboliku a spôsob dopytu a požiadavky zastavenia na zastávke na znamenie, eventuálne - žijeme v 21. storočí - nedá sa to vyriešiť jedným tlačítkom? či §cestujucibytozneuzili a §cestujucibytonepochopili?

Reakcia na: kecho #184892:
Ja sám som pár krát asistoval pri takom posúvaní auta... napr na Vazovovej..
Reakcia na: Ámos #184889:
ano, priznavam ze nemam humor a skoro vsetko beriem vazne
Reakcia na: Tedomík #184891:
Inak je zaujimave co pisu o elektrickach. Lebo napr. vlaky zastavky na znamenie maju.
Reakcia na: Tedomík #184891:
1. 28 ku Glavici prilis zmysel nedava, to by bola strasne velka zachadzka, navyse trochu nezmyselna.

2. Je pravda co pise DPB, ze treba riesit cely balik liniek 20, 28, 29, 128. Osobne si inak myslim, ze by bolo treba prepracovat celu zapadnu cast mesta (Devinska, Lamac, Zahorska).

3. Je super, ze riesia X13.

4. Vsetky zastavky na znamenie by boli fajn, ale az vo chvili ked DPB bude schopny zabezpecit dodrziavanie predpisov svojimi vodicmi, najma zastavovanie vsade tam kde stoja cestujuci.
Nedávno som písal na DPB ohľadom

-kĺbakov cez víkend na 32 (keďže na úseku DD-Molcka chodí cez víkendy a sviatky za 33)
-BUS pruh + integrovaný prestupný terminál na Molecke prip. obchádzkou počas rannej špičky cez Baníkovu.
-Zmenu trasy 28 s tým, že by šla ku Glavici
-posilnenie a zmena CP X13 zo Šafka.-
-Predĺženie 33 ku Vodárenskému múzeu

- všetkých BUS zastávok na znamenie
- a zriadenie zastavok na znamenie pre električky ako napr. Krčace...

----------------------------
Na 32ke už kĺbaky sú apoň minulú nedeľu a cez sviatky boli.

A dostal som odpoveď, že

O BUSpruhu a IPT požiadajú na magistrátnom úrade.

O tej 28čke → "Navrhované riešenie balíka liniek 28, 29, 128, 20 tiež zasluhuje pozornosť
no treba pripojiť aj problém linky 23"

a zvuyšok "Zavedenie celoplošného systému
zastávok "na znamenie" pre autobusy a trolejbusy je našim zámerom. Pre
električky platia však v tomto smere špecifiká vyplývajúce zo zákona o
dráhach - vlak musí zastaviť na každej zastávke. Momentálne napríklad
intenzívne riešime problematiku linky X13"
Reakcia na: S499.1023 #184887:
Neviem pod cim definujes pojem sotinko. Pokial myslis cloveka, ktory cely den nepresedi nad forum imhd komentovanim a buzerovanim od veci tak potom ano...

Netreba hulit, staci ziskavat info nie len z jedneho zdroja 😉

Pokial viem, rozdelujes prototypy a seriove vozy. Mmchdm, jednodielne okna opat povstali u clankovych Miek, a nevadi to. TO zmysel nema.

Avsak pri porovnani s nami diskutovanymi sorkami - 14Tr boli vyrabane za cias kedy normy znamenali "BUDE to a basta!". Po druhe, chyby boli najdene u prototypov, a nasledne boli odstranene pred seriovou vyrobou (nie za prevadzky stiahnute desiatky vozov zo serie). SOR malo prvy prototyp, nasledne vytvoreny druhy/treti ktore boli vylepsene + facelift, a nasledne prisla seria, ktora mala problemy....Takze? Z mojho uhla pohladu je to jednoduche nezvladnutie zadaneho projektu. Vidim po svete desiatky vyrobcov v podobnej cenovej triede, a nik nema tolko problemov s vozmi co SOR s NB18 (pritom komicke je, ze s NB12 ktora je iba solo verzia take problemy absolutne nie su)
Reakcia na: dopravak88 #184888:
ja zas ludi bez zmyslu pre humor.
Reakcia na: Ámos #184884:
Volant snad pozna kazdy, ja niesom vynimkou. Ale nemam rad zatacanie cez protismer.
Reakcia na: fanatikmhd #184880:
Ty si proste pamätáš selektívne. Prečo sa asi u 14Tr zosilňovali stĺpiky, zaplechovávali okienka nad dverami, dávali dvojdielne predné a zadné okná miesto jednodielnych?

Reakcia na: fanatikmhd #184861:
To čo treba huliť, aby človek získal takéto informácie?
Reakcia na: fanatikmhd #184842:
Chceš snáď tvrdiť, že nie si šotinko ale vodič trolejbusu z Trnávky? ? ? ?
Reakcia na: dopravak88 #184875:
Kazdy bus ma na stanovisku vodica taku vec, co sa vola volant. Tym ked otocis, tak sa aj predne kolesa otocia. Takze mozes zatacat do zakrut. Osobne som si si myslel, ze je to vseobecne znami fakt, ale rad vysvetlim ked nieco nie je jasne...
Reakcia na: frenky #184882:
To som si neni istý či by malo ten správny motivačný efekt.
Obávam sa že títo ľudia, čo tam pracujú, by si to vyložili tak, že môžu byť hrdí na to, a všetci ich majú obdivovať aj za to málo, čo robia (čiže pečiatkovanie knihy zadané do opravy oprava vykonaná, prípadne z 6 napísaných závad náhodným výberom opravenie jednej). ?
Reakcia na: Dopravák #184881:
Toto by malo v dielnach bezat 24h denne na velkoplosnej obrazovke. ?
Reakcia na: Jezo #184878:
Nepamatam si ziadne problemy pri prvych rokoch prevadzky v smere zeby praskal nosny ram. Po case samozrejme nemozem vynechat ani bambusy, ani IK280 ani vlastne ziadne vozy ktore u nas jazdili. Ale zo vsetkych typov, ak vynecham konkretne vozy (extremy) ktore skolabovali priskoro, tak okrem soriek su druhe v poradi Sanosy (preto boli spominane, a popravde neviem kto tu na to reagoval). A tie si nejaky ten rok uzili v prevadzke. Za dalsie, obdobie dodavky vozidiel moc nedavalo na vyber v tom, ake vozy a ako kvalitne budu (zvlast ked sa vyrabali ako v pekarni pecivo (rozumej rohlik, rozok)). Dnes sa vsak ma ist (v pripade podniku ktory je stratovy a NEMA na vozy v dlhodobej perspektive) kupovat vozy mozno drahsie, no s lacnejsou udrzbou, bezproblemove, a dlhodobe. SOR NB18City neodpoveda ani jednej z kriterii. Jediny dovod preco budu jazdit je ten, ze ich je 1/4 vozoveho parku, a proste nebudu dlhu dobu financie na ich nahradu. Popravde vsak nenadavm na typvu znacku SOR, nybrz na vyrobky dodavane od zaciatku obdobia posobnosti jedenj financnej skupiny s budovou na patronke 🙂 B9,5 je napriklad z mojho pohladu velmi prijemne vozidlo (i ked zase, je to midi....) Ale aj tak
Reakcia na: richardhudec #184876:
Jazdim aj autom, ale po tom co som minule stravil asi 30 minut cuvanim z velmi blbo ukoncenej slepej ulice (bez prislusnej znacky) venujem viac pozornosti planovaniu ? a skor islo o to ze ma to prekvapilo ?

Lukas: Na prechadzanie mam moju oblubenu trasu Marianka - Borinka ?
Reakcia na: fanatikmhd #184842:
Zaujimave, ze v tomto pripade uz praskanie konstrukcie aj napriak dlhorocnemu testovaniu uz nestoji ani za zmienku ani za oznacenie "shit".

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.