Reakcia na: m@rtin #18071:
ak sa nemylim, spolocnost METRO, a. s. bola zalozena Mestom Bratislava na zabezpecenie vystavby metra, resp nosneho dopravneho systemu; kedze ludia v nej nemali co robit, ale papalasi nemohli zrusit svojim znamym funkcie, dostala do vienka pozemky od mesta a na starosti vystavbu Mostu Kosicka a, ak sa nemylim, aj rozvoj lokality byvalej rafinerie Apolloto all: dve otazky:
1. nakolko je podla vas perspektivny rozvoj bratislavskych elektriciek pri rozchode 1000 mm? prechod na standardny rozchod by asi nikto nezaplatil; tie sucasne problemy elektriciek (caste vykolajovanie, nutnost extremne pomalej jazdy v zakrutach a cez vyhybky) je dosledok mizernych trati, vozov alebo samotneho rozchodu? ci tak pol na pol?
2. vie uz niekto, ako je to s planmi rekonstrukcie Stareho mosta po vybudovani Mostu Kosicka? nerata sa s elektrickou alebo aspon s dajakou formou kolajovej dopravy aspon tam? (to by bola krasa mat v Bratislave nieco ako HEV v Budapesti...)
Turbo
reakcia na Jak je možné, že město se rozhodlo postavit nosný systém na tramvajové dopravě a právě budovaný most Košická s nimi nepočítá? Padaj nějaké hlavy? :
DPB je za elektricku na moste Koscika. To iba isty nemenovany sudruhovia boli strasne proti a snivaju o metre. Pozri si trsoku starsie prispevky tunak v diskusii (tak den, dva dozadu)...