Reakcia na: aquila #179618:
Bus pruh na Ml. Nivách od VÚB až po Košickú (v uvedenom smere) bol v dopravných štúdiach a posúdeniach twincity uvažovaný (teda aspoň v takých čo som ja videl). Inak sa na MG držia pravidla že bus pruh má zmysel tam, kde autobus neprejde križovatkou na prvý krát. Smer dostojevského rad od šafka k nivám by podľa štúdie twincity a dopravných posúdení mal byť dostatočne priepustný aj v 2025 aby tade autobus prešiel na prvý krát. Niektoré iné smery (ako napr Karadžičova) na tom už tak dobre nemusia byť, ale žiaľ žiadny investor si nerozšíri upchatú cestu za neviem koľko € o ďalší pruh (najmä položka výkup pozemkov), ktorý má byť iba pre MHD...
a čo je smutnejšie mesto to nikomu neuloží, na to sú investori príliš silní a mesto (to je jedno aké je vedenie) potrebuje ich financie...

ale nastatie je to minulost!
Valec
- "DOBRÁ CENA - častokrát nižšia ako čakáte" ale len pri náhodnom používaní, pri každodennom cestovaní z konca mesta na AS je cena aj s DK vždy vyššia ako celosieťová električenka,
- "Čo k tomu potrebujem? NÁJSŤ SI SVOJ SPOJ" a to je pri tých hromadných odchodoch zásadný problém, keďže cestujúci sa nebude viazať na konkrétny odchod, ale pocestuje keď potrebuje.
"Alebo prečo nemôžu zjednotiť..."
Pretože "naše linky sú dlhodobo zavedené a overené". Čo po tom, že návyky a požiadavky cestujúcich sa menia.