Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Čo sa týka naplnenia električiek v rannej špičke zo ZP, problém by som nevidel v nedostatočnej kapacite E spojov, ale v tom, že na jeden odchod električky sa dovalí niekoľko autobusov naraz a električka ide plná už z prvej zastávky, ale už ďalší spoj môže ísť prázdny, pokiaľ žiadny autobus nepríde. Napr. spoje L56 a L630 prídu na ZP vždy naraz a oba plné a samozrejme 99% ľudí ide na električku + k tomu sa pridá kopec ľudí "od SADistov" . Z dôvodu veľkej nerovnomernosti vo vyťažení jednotlivých E spojov vznikajú pochybnosti a dohady o vyťažení električiek, kedy jedna skupina ľudí tvrdí, že spoje chodia nevyťažené, iná skupina, že plné. ?
Na novom linkovani elin sa mi nepaci kombinacia vypravy K2S a suprav. Akokeby nebolo dost už toho bordelu vo vyprave abusov.

K2Sky by mali ist na L6(6vozov),L7(6 vozov), L9 (odhadom 14 vozov), mozno aj na polovicu L2
Ale kombinacia K2S so supravami na 3+8 nebude good choice.

Okrem toho linka 6 má totalne nezmyselny poobedny grafikon. Posledny spoj zo Safka do KV uz o 17:42. Radsej mohli vytvorit 16.minutovy interval od cca 13:30 do 18:30, lebo s týmto DPB vymyslom si to najviac odse*e L28 a nebudem sa cudovat, ked budu o5 hlasy pre obnovenie poobednej L133.
Reakcia na: Valec #179246:
no len na novu dobu sa autobus dosuchce zo zlatych v rannej zapche najskor za pol hodinu kym elektricka za 10 minut... ale suhlasim ze sa to (zatial) nafukuje zbytocne...
Reakcia na: Solider #179230:
Nuž v článku sa písalo o víkende a tam sa L2 nedá prestúpiť na L9 smer Špitálska, keďže L9 odchádza 1min pred odchodom L2, t.j. L4 príde skôr ako L9, čiže nemá význam cestovať L2 teda ostáva len L4.

Podobná situácia je aj pri prestupe smer Dúbravka na Jesenského, kde L5 odíde 3 min. pred L2, čiže opäť ostáva len L4.

Záver, L2 je cez víkend smer Špitálska/Dúbravka neprestupná pretože cestujúci neušetrí žiaden čas, keďže nakoniec musí počkať na L4.
Reakcia na: toldo #179244:
Však ja nikde netvrdím, že nikdy nenastane žiaden problém, najmä okolo štvrť na sedem bolo tých spojov niekoľko naraz. Ja len vravím, že sa to tu zbytočne nafukuje. Na druhej strane, ak kapacita bude nedostatočná, stále je tu možnosť prestúpiť až na Novej dobe, kde je to síce dlhší peší presun, ale aj ďalšia električková linka.

Prieskum bol v októbri alebo novembri 2009.
Reakcia na: toldo #179244:
Nie, lepsie raz pocitat ako desatkrat zazit, lebo zazitok je ovplyvneny mnohymi subjektivnymi faktormi. Pokial je pravda, ze na ZP za hodinu vystupi zo SL 262 osob (a ak su na to cisla tak ziadne zazivanie nie je nutne) tak je to naozaj OK. Navyse,
Reakcia na: Valec #179242:
lepsie raz zazit ako desatkrat pocitat... teoreticky problem nebude, ale prakticky obcas byval a aj byvat bude. bez ohladu na teoreticke vypocty... inak z ktoreho roku je ten graf?
Reakcia na: d3k0 #179236:
Nemozme od novinarov a celej cestujucej verejnosti cakat, ze budu odbornici na vsetko... novinarom to skratka bolo treba vysvetlit este polopatistickejsie.. bohuzial v DPB to nie vzdy zvladaju...
Reakcia na: J3FFO #179240:
Síce tadiaľ ale absoltúne nechodím, ale ako počítam, žiaden problém by byť nemal.
V rannej špičke medzi 6:00 a 7:00 príde na zastávku Zlaté piesky 22 regionálnych spojov (nepočítajúc linku 630), medzi 7:00 a 8:00 je ich 21. Každý regiobus má kapacitu cca 70 cestujúcich, na druhej strane som žiaden bus prichádzajúci do BA nikdy nevidel plnší ako na cca 55 cestujúcich, ale budiš.
22 spojov * 70 cestujúcich = 1540 v rannej špičkovej hodine

Električka má interval 8 minút, tzn. za hodinu odíde 7,5 spoja. Kapacita súpravy 2 x T3 je 220 cestujúcich (maximálna 328).
7,5 * 220 = 1650

Takže aj keby všetci cestujúci z regiobusov vystúpili na Zlatých pieskoch, električky by ich pobrať zvládli. Avšak, najväčší výstup regiocestujúcich je na oboch zastávkach Bajkalská. Zastávka Zlaté piesky má výstup na úrovni cca 17% dochádzajúcich z tohto smeru, takže cca 262 cestujúcich za hodinu (viď http://www.bid.sk/data/Image/ilustracie/obrazok%205.jpg). Toto množstvo sa kľudne vprace do jednej súpravy.
Akékoľvek obavy "od stola" o nedostatočnej kapacite zo Zlatých pieskov kvôli enormnému množstvu prestupujúcich z regiobusov sú teda zbytočné.
Naco sa svieti v uzavretom tuneli? Tu setrit netreba? ?
Reakcia na: Solider #179230:
sranda je to hlavne cez pracovny tyzden rano ked pride 630 + 1 SL
ak 2 tak koniec
Reakcia na: toldo #179238:
Dakujem ?
Reakcia na: 810zssk #179237:
ako je zastavka slovak lines, t.j. pred odbockou do vozovne
Pls. kde pri Juraku stoji N53 smer Złote piaski? Idealne ak by to niekto zaznacil do Gugl mapy 🙂
Reakcia na: Petto #179235:
Jedna vec je, akym stylom novinari na zaciatku masirovali mozgy, druha vec je, ze Slovac si tie mozgy zial rada masirovat necha. Hlavne je mat nazor, co na tom, ze tomu vobec nerozumeju... A takymto sposobom sa Slovac rozhoduje aj pri volbach...
Reakcia na: Marek1978 #179232:
Žasnem nad tými blbými príspevkami v diskusii k článku. No raz darmo, blbá Slováč.

Btw. už nové CPčka na Šafku.
Na Karloveskej radiále už aj nové terčíky na zastávkach, CP neviem
Reakcia na: 810zssk #179233:
Keby tam bolo, ze meni linkovanie elektriciek, tak by si clovek z nazvu nemyslel, ci nebodaj zajtra nezacnu jazdit nove elektricky ?
Reakcia na: Marek1978 #179232:
Co sa ti na nom nepozdava? Konecne ziadne nezmysly o ruseni.
Reakcia na: S499.1023 #179226:
Tak toto je, tvojimi slovami, dobra p94ovina.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.