Jedna vec je, akym stylom novinari na zaciatku masirovali mozgy, druha vec je, ze Slovac si tie mozgy zial rada masirovat necha. Hlavne je mat nazor, co na tom, ze tomu vobec nerozumeju... A takymto sposobom sa Slovac rozhoduje aj pri volbach...
Nazvať L2 neprestupnou, keď je ňou možnosť prestúpiť na Trnavskom mýte a Legionárskej na L9, či na Floriánskom námestí na L5, mi príde dosť od veci. Pravda, radšej treba riešiť, že na Zlatých pieskoch nebude taká kapacita, ako na iných radiálach, miesto toho, aby sa osobne prišiel pozrieť, ako to tam naozaj vyzerá.
Priznávam, že dvojlinkový variant nie je absolútne terno, ale je to určite lepšie, než tá katastrofa, ktorú máme dnes.
nuz kazdy ma pravo na svoj vlastny nazor. avsak pri vykone verejnej funckie, by sa mal starosta, primator riadit inym ako vlastnym nazorom ci penazenkou.
Tiez nemam k PKO nejaky vrely vztah. Je to podla mna barabizna, urovnou architekturi podobna stodole. Idealne riesenie by bolo obostavanie, nech je aj vlk syty, aj ovca cela. Bohuzial aktivisti odmietaju cokolvek, okrem uplneho zachovania v takom stave v akom to je. Nuz moct ryzovat na koncertoch predavajuc listky za komercnu cenu s prenajmom za cenu "toto mesto musi podporovat kulturu!" je silny hybatel.
odporucam blog prof. Mistrika http://mistrik.blog.sme.sk/c/278789/Naco-potrebuje-Bratislava-kulturu-v-PKO.html
Kyjev je uz ina vec. To je ina architektura!
Samozrejme, nebude ziadny prikaz na nehradenie dojazdov, skor som myslel, ze napr. ak pocas nejakej akcie pojdu 4+5+9 do vyluky (napr. Maraton), lebo ktosi zavrie na niekolko hodin nabrezie ..tak aby sa pri odklonoch, ci vylukovych CP nemuselo mysliet aj na zabezpecenie nejakeho dojazdu pod cislo 2 a pod.
Myslim, ze miestni o dojazdoch 202 vedia a budu rovnako aj o poslednych E, ktore verim, ze raz aspon na imhd budu zverejnene ako kedysi
1. Podla mna aj ked trasa je krkolomna, je super ze dojazd ludi berie. To urcite nekritizujem.
2. Jasne, chapem o co ide, ale nie je to dnes nahodou tak ze dojazdy sa hradia? Po novom sa nebudu? Problem je totiz v tom, ze napr. Palisady maju po 23:00 obsluhu kvalitne zabezpecenu 202kou, ale cestujuci sa o nich nema ako dozvediet, co je trochu skoda, lebo potom to nie je dostatocne vyuzite hoci je to super vec...
Uznavam, ze trvanie na dojazdoch vsetkych spojov s cestujucimi vytvara niekedy krkolomne trasy dojazdy, ako prave napr. Ruzinov>VJD ..podobne aj ich vyjazd bude s cestujucimi cez Obchodnu smer Ruzinov zaujimavy...
Vsetky vyjazdy a dojazdy s cestujucimi budu v zastavkovych CP prislusnej linky, pokial su tie zastavky na jej riadnej trase.. Do formalnych prejazdov kvoli ZCP by som kvoli vyjazdom a dojazdom uz nesiel, predsa len mozu nastat situacie (vyluky, hradenie ZV), kedy by tie spoje na napr. 2ke nemuseli byt vykonane.. Chapme to cele, prosim, ako sluzbu navyse a ja som osobne rad, ze vobec budu a radsej skusim spracovat nejaky prehlad..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider
Priznávam, že dvojlinkový variant nie je absolútne terno, ale je to určite lepšie, než tá katastrofa, ktorú máme dnes.