Síce tadiaľ ale absoltúne nechodím, ale ako počítam, žiaden problém by byť nemal.
V rannej špičke medzi 6:00 a 7:00 príde na zastávku Zlaté piesky 22 regionálnych spojov (nepočítajúc linku 630), medzi 7:00 a 8:00 je ich 21. Každý regiobus má kapacitu cca 70 cestujúcich, na druhej strane som žiaden bus prichádzajúci do BA nikdy nevidel plnší ako na cca 55 cestujúcich, ale budiš.
22 spojov * 70 cestujúcich = 1540 v rannej špičkovej hodine
Električka má interval 8 minút, tzn. za hodinu odíde 7,5 spoja. Kapacita súpravy 2 x T3 je 220 cestujúcich (maximálna 328).
7,5 * 220 = 1650
Takže aj keby všetci cestujúci z regiobusov vystúpili na Zlatých pieskoch, električky by ich pobrať zvládli. Avšak, najväčší výstup regiocestujúcich je na oboch zastávkach Bajkalská. Zastávka Zlaté piesky má výstup na úrovni cca 17% dochádzajúcich z tohto smeru, takže cca 262 cestujúcich za hodinu (viď http://www.bid.sk/data/Image/ilustracie/obrazok%205.jpg). Toto množstvo sa kľudne vprace do jednej súpravy.
Akékoľvek obavy "od stola" o nedostatočnej kapacite zo Zlatých pieskov kvôli enormnému množstvu prestupujúcich z regiobusov sú teda zbytočné.
Jedna vec je, akym stylom novinari na zaciatku masirovali mozgy, druha vec je, ze Slovac si tie mozgy zial rada masirovat necha. Hlavne je mat nazor, co na tom, ze tomu vobec nerozumeju... A takymto sposobom sa Slovac rozhoduje aj pri volbach...
Nazvať L2 neprestupnou, keď je ňou možnosť prestúpiť na Trnavskom mýte a Legionárskej na L9, či na Floriánskom námestí na L5, mi príde dosť od veci. Pravda, radšej treba riešiť, že na Zlatých pieskoch nebude taká kapacita, ako na iných radiálach, miesto toho, aby sa osobne prišiel pozrieť, ako to tam naozaj vyzerá.
Priznávam, že dvojlinkový variant nie je absolútne terno, ale je to určite lepšie, než tá katastrofa, ktorú máme dnes.
nuz kazdy ma pravo na svoj vlastny nazor. avsak pri vykone verejnej funckie, by sa mal starosta, primator riadit inym ako vlastnym nazorom ci penazenkou.
Tiez nemam k PKO nejaky vrely vztah. Je to podla mna barabizna, urovnou architekturi podobna stodole. Idealne riesenie by bolo obostavanie, nech je aj vlk syty, aj ovca cela. Bohuzial aktivisti odmietaju cokolvek, okrem uplneho zachovania v takom stave v akom to je. Nuz moct ryzovat na koncertoch predavajuc listky za komercnu cenu s prenajmom za cenu "toto mesto musi podporovat kulturu!" je silny hybatel.
odporucam blog prof. Mistrika http://mistrik.blog.sme.sk/c/278789/Naco-potrebuje-Bratislava-kulturu-v-PKO.html
Kyjev je uz ina vec. To je ina architektura!
Samozrejme, nebude ziadny prikaz na nehradenie dojazdov, skor som myslel, ze napr. ak pocas nejakej akcie pojdu 4+5+9 do vyluky (napr. Maraton), lebo ktosi zavrie na niekolko hodin nabrezie ..tak aby sa pri odklonoch, ci vylukovych CP nemuselo mysliet aj na zabezpecenie nejakeho dojazdu pod cislo 2 a pod.
Myslim, ze miestni o dojazdoch 202 vedia a budu rovnako aj o poslednych E, ktore verim, ze raz aspon na imhd budu zverejnene ako kedysi
Este jedna doplnujuca... ako bude ten vyjazd z Juraku do Ruzinova oznaceny v useku Jurak - Kamenne?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
V rannej špičke medzi 6:00 a 7:00 príde na zastávku Zlaté piesky 22 regionálnych spojov (nepočítajúc linku 630), medzi 7:00 a 8:00 je ich 21. Každý regiobus má kapacitu cca 70 cestujúcich, na druhej strane som žiaden bus prichádzajúci do BA nikdy nevidel plnší ako na cca 55 cestujúcich, ale budiš.
22 spojov * 70 cestujúcich = 1540 v rannej špičkovej hodine
Električka má interval 8 minút, tzn. za hodinu odíde 7,5 spoja. Kapacita súpravy 2 x T3 je 220 cestujúcich (maximálna 328).
7,5 * 220 = 1650
Takže aj keby všetci cestujúci z regiobusov vystúpili na Zlatých pieskoch, električky by ich pobrať zvládli. Avšak, najväčší výstup regiocestujúcich je na oboch zastávkach Bajkalská. Zastávka Zlaté piesky má výstup na úrovni cca 17% dochádzajúcich z tohto smeru, takže cca 262 cestujúcich za hodinu (viď http://www.bid.sk/data/Image/ilustracie/obrazok%205.jpg). Toto množstvo sa kľudne vprace do jednej súpravy.
Akékoľvek obavy "od stola" o nedostatočnej kapacite zo Zlatých pieskov kvôli enormnému množstvu prestupujúcich z regiobusov sú teda zbytočné.