Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #179085:
Bus linky z jednej strany mesta na druhú sa rozdeľovali preto, lebo chytali veľké zápchy a v druhej polke trasy sa nedodržiaval cp, ale hlavne preto že spojenie východ - západ by mal zabezpečovať nosný systém mhd čo sú v súčasnosti električky ❗ a v druhom rade ekologické trolejbusy (napr nová 208+212 Cintorín Ružinov - Voj nemocnica). U električiek je to hlavnou úlohou zabezpečiť spojenie východ západ a to v čo najväčšej kapacite ❗ (preto sa pred časom presnerovala L1 z tunela cez špitálsku a Trn. Mýto na ŽST N. Mesto,. namiesto pôvodných 1 a 6 z radiály do centra).
Pokial ide o NDS tak si treba vsimnut aj zamer aby obratisko Bosakova bolo obojsmerne. To je urcite dobry napad, len sa obavam ze to sucasne vyvola, ze krizovatka s Rusovskou bude tiez urovnova. Ono to vlastne asi cele (okrem Panonskej) bude urovnove.
Reakcia na: aquila #179084:
Žiaľ to je naša tragédia. V pôvodnej dokumentácií pre územné rozhodnutie sa uvažovalo s estakádou nad Bosákovou. Len vtedy komeptentní na meste hľadali všemožne kde sa dá ušetriť. Na estekáde boli položky za státisíce eur, okrem samotnej estakády, schodiská, výťahy, zábradlia, atď.. keďže zastávka Bosákova mala byť na estakáde....
A tu bol ten zásadný moment, že na tomto dosť ušetrili, lebo kompetentní si povedali že však ideme stavať klasickú električku, kde budú úrovňové priecestia a navyše sme v 21. storočí takže na križovatke riadenej CSS, navyše pri tej inteznzite ako je, ide zabezpečiť pre el. plná preferencia, takže tá to bude mať za rovnaký čas ako by išla po estakáde a navyše takto tá zastávka bude bližšie cestujúcim... Takže aj preto sa spravila druhá dokumentácia pre územné rozhodnutie, z ktorej vychádza aj táto dokumentácia pre stavebné povolenie....
K novému linkovaniu električiek: Takže Šafko bude mať s Dúbravkou už iba jednosmerné spojenie (smer Šafko). V opačnom smere bude mať iba Karlova Ves a aj to iba v špičkách pracovných dní. ?

Najviac ma však prekvapilo ako sa už dlhodobo hlavne v autobusovej doprave skracovali linky idúce cez celé mesto, ale v električkách tento trend pokračuje. 5-ka pôjde naďalej z Dúbravky až do Rače a 4-ka z Dúbravky až na Zlaté piesky. ? Mne osobne to neprekáža.
Reakcia na: Valec #179083:
osobne povazujem toto za jednu z najvacsich prehier buducho rozvoja MHD v bratislave teda konkretne petrzalky ...

30-811-00 Úprava CSS v križovatke Bosákova - Jantárová
30-812-00 CSS Jantárová - zabezpečenie prístupu k zastávke
30-813-00 CSS Obratisko

cize ani ten jeden jediny bod, ktory mohol byt rovno vyrieseny mimourovnovo a vyhladovo sa nebude riesit urovnovo ..

vid aj pripomienka KDI

Upozorňujeme, že v súvislosti s plánovanou urbanizáciou priľahlého územia môže v budúcnosti dôjsť
pri navrhovanom riešení križovatky Jantárová – Bosákova k zhoršeniu priepustnosti uvedeného
dopravného uzla. Navrhované dočasné riešenie musí byť riešené bezpečne a bezkolízne s ohľadom na
preferenciu MHD

je doslova trestuhodne, ze tento usek uz rovno neriesili mimourovnovo, cim degraduju nosny system uz na zaciatku s tym, ze uz sa NIKDY nebude bosakova prebudovavat ...

tajne som dufal, ze to bude aspon takto nejako riesene .. resp kedze vylucia IAD z mostu, tak to pojde kompletne bezkolizne ..

http://www.dialnice.info/gallery/image.php?album_id=63&image_id=9817&view=no_count
Reakcia na: luky133 #179074:
Ja tam vidím ale ďaleko progresívnejšie prvky (HMB):
- Priechod cez Bosákovu ul., do ktorého vyúsťuje nová cyklistická cestička od Starého mosta ( s pripojením na existujúcu cyklotrasu pozdĺž Bosákovej ul. smerom k Chorvátskemu ramenu) vyznačiť dopravným značením i svetelnou signalizáciou ako cyklistický priechod.
- Požadujeme ako chodecké návestidlá použiť návestidlá s odpočtom červeného signálu

Ale aj staré známe (KDI):
- Vzhľadom na navrhovanú šírku chodníka po pravej strane Štúrovej ulice v smere staničenia stavby
KDI požaduje v celom úseku od križovatky s Jesenského ulicou až po Šafárikovo námestie zriadiť
pozdĺžne parkovacie miesta pre parkovanie osobných motorových vozidiel a šírkové parametre
jazdného pruhu na Štúrovej ulici zmeniť z navrhovaných 3,25 m na 2,75 m (alternatívne 3,00 m)
Reakcia na: S499.1023 #179079:
tak potom prečo výrobcovia v posledných rokoch riešia akustický výstup týmto spôsobom? A nejaký zásadný rozdiel som nepoznal...
Reakcia na: SORBN12 #179077:
Primestska linka to je. Ale aj 630 je primestska linka a nedotuje ju kraj.
Reakcia na: VLK #179065:
Dovoľujem si ZÁSADNÝM spôsobom nesúhlasiť s tvrdením, že by priamy aktívny akustický výstup bol lepší. Toto tvrdenie má asi takú hodnotu ako tvrdenie, že separátové párky z Alberta sú lepšie ako maďarská saláma.
zas sa DPB zviditelnilo v telke ?
Reakcia na: 810zssk #179070:
No pýtal som sa na to povolaných a vraj je to evidovaná ako prímestská linka čiže je tam dotácia kraja
Reakcia na: TeBeCe #179073:
Pekne, takze obratisko Bosakova ma byt obojsmerne co je super. Uz len nech to naozaj postavia 🙂
Reakcia na: TeBeCe #179073:
Zaujímavé čítanie a dosť zaujímavých požiadavok tam je... Zaujalo ma napr.:
"Z hľadiska OD – referátu MHD upozorňujeme, že spol. JC Deaux Slovakia má zmluvný vzťah na
osádzanie prístreškov s Hlavným mestom SR do roku 2011, t.z. že dodanie prístreškov na stavbu je
podmienené podpísaním dodatkov k zmluve na ďalšie roky. V opačnom prípade Hlavné mesto
prístrešky na zastávky MHD nedodá"

Takže ak sa nedohodnú nebudú tam prístrešky ?
Reakcia na: 810zssk #179070:
Mesto Pezinok, na webe nájdeš aj zmluvu.
Neviete kto dotuje vnutromestske spoje Slovak Linesu v Pezinku?
Reakcia na: 810zssk #179068:
Ono zo statneho nebude z coho. Tak vymysleli PPP projekty aby bolo z coho, no moze chciet akokolvek, ziadna banka mu ich nebude financovat. Uz D1 sa nerozbehla preto, ze nikto do toho nechcel ist a teraz to bude rovnako.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.