Dovoľujem si ZÁSADNÝM spôsobom nesúhlasiť s tvrdením, že by priamy aktívny akustický výstup bol lepší. Toto tvrdenie má asi takú hodnotu ako tvrdenie, že separátové párky z Alberta sú lepšie ako maďarská saláma.
Zaujímavé čítanie a dosť zaujímavých požiadavok tam je... Zaujalo ma napr.:
"Z hľadiska OD – referátu MHD upozorňujeme, že spol. JC Deaux Slovakia má zmluvný vzťah na
osádzanie prístreškov s Hlavným mestom SR do roku 2011, t.z. že dodanie prístreškov na stavbu je
podmienené podpísaním dodatkov k zmluve na ďalšie roky. V opačnom prípade Hlavné mesto
prístrešky na zastávky MHD nedodá"
Ono zo statneho nebude z coho. Tak vymysleli PPP projekty aby bolo z coho, no moze chciet akokolvek, ziadna banka mu ich nebude financovat. Uz D1 sa nerozbehla preto, ze nikto do toho nechcel ist a teraz to bude rovnako.
Uprimne, uz som sa nejak zmieril s tym, ze najblizsie 4 roky sa bude kradnut, tak nech sa radsej nakradne na elektricke do Petrzalky (alebo na juznom zeleznicnom koridore BA-NR-ZV-BB).
nie je to také samozrejmé, ako si myslíš... pri moderných palubákoch je totiž už samozrejmosť priamy aktívny akustický výstup, čiže stačí iba napojiť akustický systém vozidla (repro)... mať na hlásenie samostatné zariadenie je v dnešnej dobe technicky out...
potom ďalší fail je update akustických hlásení, aby to nedopadalo tak ako v Žiline, kde niektoré trolejbusy ešte aj dnes nevedia zahlásiť zastávku, ktoré existuje 6 rokov...
Vie mi niekto povedať prečo sa vyradené vozy posielajú do šrotu v podstate cele ? Viď dole 1007 predná maska, nárazník, niektoré svetla, madlá, konvekta sú v podstate neporušené a dali by sa použiť.
To nie je ten areál polície kde sa nachádza(l) aj Ikarus 280 ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk