Ale čo bude ten zákon znamenať pre MHD? No keď napadne 5cm snehu, tak busy nebudú mať problém vyškrabať sa zo zastávky. V konečnom dôsledku to bude aj úspora, lebo tej nafty čo sa spotrebuje, keď sa kolesá krútia a krútia a voz stojí a stojí, bude hodne. To nehovorím o haváriach.
Mesto bude musieť nájsť financie na gumy - jednorazová kapitálová dotácia z rezervy mesta. Avšak tie letné sa nevyhodia akurát sa nebudú cez zimu opotrebuvávať a dajú sa do skladu. Na jar naopak. A keby už aj naozaj neboli prachy na gumy, tak nikajý policajt nezastaví bus MHD aby mu skontroloval či má také alebo onaké gumy.
Mesto bude musieť nájsť financie na gumy - jednorazová kapitálová dotácia z rezervy mesta. Avšak tie letné sa nevyhodia akurát sa nebudú cez zimu opotrebuvávať a dajú sa do skladu. Na jar naopak. A keby už aj naozaj neboli prachy na gumy, tak nikajý policajt nezastaví bus MHD aby mu skontroloval či má také alebo onaké gumy.
J
Pri klasických tabulách by ich vymenil za bielo červené a tam napísané to isté ako pri elektronických.
Celý úspech by závisel hlavne na ochote informovať cestujúcu verejnosť o tejto možnosti. Aby spravili aspoň nejakú tlačovku (to už nehovorím o plagátoch), kde by pozvali BN, Pravdu, Sme, NČ, periodiká mestských častí a TV mestských časti etc. a vysvetlili ako to bude. Porpípade znovu vydať takú tu knižôčku Sprievodca mestskou hromadnou dopravou v Bratislave a tam by boli podrobne popísané trasy dojazdov liniek.
A výsledok toho celého. VIAC SPOKOJNÝCH CESTUJÚCICH. A o to by DPB malo ísť.