Martin Fundárek: Ono by to šlo aj bez hlásenia zastávok. Proste dojazd by nemal číslo linky, ale len cielovú stanicu. Pri Buse transparentoch. Napr. dojazd 12. VOZOVŇA JURAJOV DVOR (hore) cez ŠAFARIKOVO NÁM. (dole). To dolné by mohlo ešte preblikávať so slovom DOJAZD. Bolo by to samozrejme opačne, čiže inverzne, či ako sa to volá. No proste to čoteraz na transparentoch svieti by nesvietilo a to čo nesvieti svietilo.
Pri klasických tabulách by ich vymenil za bielo červené a tam napísané to isté ako pri elektronických.
Celý úspech by závisel hlavne na ochote informovať cestujúcu verejnosť o tejto možnosti. Aby spravili aspoň nejakú tlačovku (to už nehovorím o plagátoch), kde by pozvali BN, Pravdu, Sme, NČ, periodiká mestských častí a TV mestských časti etc. a vysvetlili ako to bude. Porpípade znovu vydať takú tu knižôčku Sprievodca mestskou hromadnou dopravou v Bratislave a tam by boli podrobne popísané trasy dojazdov liniek.
A výsledok toho celého. VIAC SPOKOJNÝCH CESTUJÚCICH. A o to by DPB malo ísť.
Pri klasických tabulách by ich vymenil za bielo červené a tam napísané to isté ako pri elektronických.
Celý úspech by závisel hlavne na ochote informovať cestujúcu verejnosť o tejto možnosti. Aby spravili aspoň nejakú tlačovku (to už nehovorím o plagátoch), kde by pozvali BN, Pravdu, Sme, NČ, periodiká mestských častí a TV mestských časti etc. a vysvetlili ako to bude. Porpípade znovu vydať takú tu knižôčku Sprievodca mestskou hromadnou dopravou v Bratislave a tam by boli podrobne popísané trasy dojazdov liniek.
A výsledok toho celého. VIAC SPOKOJNÝCH CESTUJÚCICH. A o to by DPB malo ísť.
Miki