Spectre: Tak teraz neviem, či si to myslel ironocky, ale mne sa Citaro kvalitov cestovania lúbilo zatiaľ najviac. Nemám pocit, že by voz trhalo akurát ho vypravovali na linky kde 15m voz nemá čo hľadať. 93, 83 namiesto 90, 94, 71 etc.
Nie som technik, tak ako veľa ďalších cestujúcich, takže z toho hľadiska to nemôžem posúdiť.
nebojte sa m@rtin je na cestách po strednej Európe, teda jej časti, takže diskus na tému skvelá Karosa nahrozí
Ale musím s pokorov povedať, viezol som sa SAD v 954 a bol som milo prekvapený. Teda nebolo to skvelé ale lepšie ako som čakal. Pohodlné sedačky, celkom slušný interier, ale aj tak sa všetko triaslo.
Papyr: A nie je Citaro vyrábané aj ako drátolez?
:-d
Nie som technik, tak ako veľa ďalších cestujúcich, takže z toho hľadiska to nemôžem posúdiť.
nebojte sa m@rtin je na cestách po strednej Európe, teda jej časti, takže diskus na tému skvelá Karosa nahrozí

Papyr: A nie je Citaro vyrábané aj ako drátolez?

frenky
pod kolonami DPB rozumej autobusove vozovne.
1.kolona je Trnavka
2.kolona je Jurajov Dvor
3.kolona su Krasnany
4.kolona je Petrzalka
Autobusy sa oznacene 4miestnym ev.c. napr. 1803> z toho vies, ze
1.autobus je z 1.kolony
2.ze je to ik435 (kdeze kazdy voz ma za cislom kolony cislo, ktore sa priraduje tomu istemu typu autobusu).
Napr.
0 - ik415 + Karosa B732
1 - Karosa B732
2,3 - Karosa B741 (1201 je Karosa C744)
4 - TamBus
5 - ik283
6 - to su myslim rozne zajazdove Karosy
7 - ik412
8 - ik435
9 - ik280
Toto rozdelenie funguje iba v 1.kolone u ostatnych je to troska ine.
-----------------------------------
Co sa tyka tych Dubravskych liniek:
20,22,27 a NV504 vypravuje 1.kolona
34 a 83 vypravuje 2.kolona
35 vypravuje 3.kolona