#12960 Ked som bol v Lyone (1997), tak tam chodila jedna trasa metra uplne automaticky. Ale v kazdej suprave sedel vpredu vodic (ako obycajny cestujuci, riadiaci pult bol zakryty deklom a vobec som nemal tusenia, ze tam je). Ak nastal nejaky problem (napr.ze niekto stal v dverach), odomkol pult a dal pokyn rucne zavriet dvere. (pozri nizsie)
Ale je pravda ze:
nastupistia boli od kolaji oddelene stenou s dverami, ktore sa otvarali, ked dosiel do stanice vlak,
ludia ani v spicke neboli taki ..., aby sa pchali do preplnenej supravy. Dvere sa vzdy zavreli automaticky. Jediny prikpad (o ktorom som hovoril vyssie) bol taky, ze starsiemu panovi sa nejak podarilo prepasirovat tasku do medzery medzi vozom a nastupistom a tak stal vo dverach a cakal.
Ale inak suhlas - ak by to mal byt plne automatizovany system, musel by byt uplne oddeleny od vonkajska. Teda tak, aby nebolo mozne dostat na trat ziadnunepredvidatelnu prekazku.
Ale je pravda ze:
nastupistia boli od kolaji oddelene stenou s dverami, ktore sa otvarali, ked dosiel do stanice vlak,
ludia ani v spicke neboli taki ..., aby sa pchali do preplnenej supravy. Dvere sa vzdy zavreli automaticky. Jediny prikpad (o ktorom som hovoril vyssie) bol taky, ze starsiemu panovi sa nejak podarilo prepasirovat tasku do medzery medzi vozom a nastupistom a tak stal vo dverach a cakal.
Ale inak suhlas - ak by to mal byt plne automatizovany system, musel by byt uplne oddeleny od vonkajska. Teda tak, aby nebolo mozne dostat na trat ziadnunepredvidatelnu prekazku.