Reakcia na: frenky #17806:
Preboha, to, ze Citybus netaha nie je otazkou zvrhlosti jeho konstrukcie. V Prahe maju CB, ktore tahaju. Ale ajtak je to serbel. Podla tychto veci sa jednoducho voz neposudzuje.Re #17810 J: Ver tomu, ze 208ka narvata byva. V najvacsej spicke by to bolo kludne aj na klbak, takze si najprv zisti a odvez sa tym, a potom si bud, resp. nebud isty o potrebnosti resp. nepotrebnosti daneho vozu na danu linku.

Ono tie vyhybky su v bratislave tak akurat "rychloprejazdne", v praxi sa tam vsetci suchcu 15 km/h...
Btw., aj Bigmac?
Takisto im ležia v žalúdku Ik28X.
frenky
J> ja som bol v tom istom CityBuse na tej istej linke a dokonca aj s tebou. Som zasol, ked na vyjazde na Pristavny most predbiehala narvata 86 voz 18xx (cize ik435). Takze ja jednoznacne KLBATE Citybusy odmietam. Co sa tyka toho kratkeho, ten bol na tom trocha lepsie aj vcelku dobry tah mal.
Si> no ja neviem, ty vravis, ze sa v ik4x5 nezmestis medzi dve sedacky. Dovolim si povedat jedno> videl som ta, tvrdim, ze mame skoro podobnu telesnu konstrukciu a ja ten problem nemam. to je zaujimave, ze?
Jedine kam som sa nezmestil bol klbaty CityBus, pretoze tam bolo dost debilne rozmiestnenie sedaciek.
A este mam problem v T6 myslim 3, alebo 4 sedacka od konca nalavo je dost blizko tej pred nou.
Co sa tyka tych interierov. Podla mna maju 4x5 vcelku dobre vyrieseny interier. A absolutne mi nevadia tie oranzove tyce. Vzdy lepsie ako madla z 280, alebo 283, ved to vyzera ako pohrebak.
A co sa tyka toho oblozenia. Oblozenie budes mat spinave v hociakom voze, pokial sa o tom niekto nebude starat. A je jedno ci to bude CityBus, Citaro,Solaris, alebo Ikarus.
d3k0> tak tak do DNV jedine elektricku.