Ad:15m vs.96
Premavka cez tyzden-skolsky rok:
96-kove poradia su cestujucimi vyuzivane nerovnomerne - v smere Holicska-Nove mesto pri rannom dieli ma napriklad (1) poradie s odchodom z Holicskej 6:17 v podstate az po zastavku Pristavny most takmer plne vozidlo, po zastavku Maximiliana Hella je uz bus obsadeny tak do polovice, maximalne do dvoch tretin. Ale poradie (2) iduce za (1), s odchodom z Holicskej 6:25 ma vozidlo plne tak do dvoch tretin po Pristavny most - sedadla obsadene vsetky a stoji asi 15-20 ludi:cize-udrzi sa aky taky "komfort cestovania". V smere do Petrzalky v rannom dieli su vsetky poradia vytazene tak do polovice az dvoch tretin kapacity klboveho busu-malokedy sa stane, ze je voz vyslovene "narvaty". V popoludnajsom dieli sa ale situacia meni- v smere na Nove mesto sa v 8 z 10 poradi vozi 10 a pol cloveka + wzduch a v smere do Petrzalky sa bus zaplni tak do dvoch tretin kapacity od zastavky Gagarinova, pripadne az od Pristavneho mosta.
Nasadenie 15m vozidla pri zachovani sucasneho intervalu ma PRE i PROTI: PRE-ekonomickejsie vyuzitie kapacity 15m busu pri vyssie spominanych skutocnostiach.PROTI-ako som uz uviedla, niektore poradia byvaju "vytazenejsie" aspon v jednom z dvoch dennych prepravnych dielov-a ked je velkokapacitny klbovy bus trebars na (1) poradi vytazeny do 2 tretin, v 15m by si uz cestujuci sliapali po nohach a narusil by sa aj ten posledny zvysok "komfortu" pri cestovani 96-kou.
Premavka cez tyzden-skolsky rok:
96-kove poradia su cestujucimi vyuzivane nerovnomerne - v smere Holicska-Nove mesto pri rannom dieli ma napriklad (1) poradie s odchodom z Holicskej 6:17 v podstate az po zastavku Pristavny most takmer plne vozidlo, po zastavku Maximiliana Hella je uz bus obsadeny tak do polovice, maximalne do dvoch tretin. Ale poradie (2) iduce za (1), s odchodom z Holicskej 6:25 ma vozidlo plne tak do dvoch tretin po Pristavny most - sedadla obsadene vsetky a stoji asi 15-20 ludi:cize-udrzi sa aky taky "komfort cestovania". V smere do Petrzalky v rannom dieli su vsetky poradia vytazene tak do polovice az dvoch tretin kapacity klboveho busu-malokedy sa stane, ze je voz vyslovene "narvaty". V popoludnajsom dieli sa ale situacia meni- v smere na Nove mesto sa v 8 z 10 poradi vozi 10 a pol cloveka + wzduch a v smere do Petrzalky sa bus zaplni tak do dvoch tretin kapacity od zastavky Gagarinova, pripadne az od Pristavneho mosta.
Nasadenie 15m vozidla pri zachovani sucasneho intervalu ma PRE i PROTI: PRE-ekonomickejsie vyuzitie kapacity 15m busu pri vyssie spominanych skutocnostiach.PROTI-ako som uz uviedla, niektore poradia byvaju "vytazenejsie" aspon v jednom z dvoch dennych prepravnych dielov-a ked je velkokapacitny klbovy bus trebars na (1) poradi vytazeny do 2 tretin, v 15m by si uz cestujuci sliapali po nohach a narusil by sa aj ten posledny zvysok "komfortu" pri cestovani 96-kou.
J
frenky: #17806 môžem zo všetkým súhlasiť, až na tú regionálku. Ak by sa spravil dobrý projket, nemuselo by to byť zlé. Veď keď elinu, tak rýchlodrážnu, čiže nejak veľa zastávok by nehrozilo. Lamač a DNV sú dosť ďaleko od seba a tak je skôr pravdepodobnejšie, že by sa dali ukecať na financovanie rogionálky po účasnom železničnom telese, ako budovať úplne novú elinovú trať, ktorá pôjde porpi tej železničnej a v dĺžke viac ako 4km bez zastávok. Veď ak by to mala byť rýchlodrážna elina tak v Lamači by bola maxi dve zastávky a v DNV maxi tri. To môžme vybudovať aj na existujúcej železničnej trati. Neskôr by mohla zísť na Lamačskú a ísť na patronku a ďalej.
A takisto nie je pravda, že by sa nedal urobiť prestup na jednej hrane. Stačilo by niečo ako železničné priecestie, ale trať by cesta nekrižovla, ale išla popri železnici na rovnakej úrovni, po ktorej by bus prišiel do stanice, kde by ľudia vystúpili, peši prešli dva metre a nastúpili do motoráčika.
Netreba všetko hneď zavrhnúť, najprv sa pokúsme nad tým porozmýšlať a vymyslieť ako by sa to dalo. Ak dôjdeme k názoru, že by sa to nedalo, tak potom to zavrhnime.
#17807 :
si: akej farby by si chcel vlastne ten interiér, aby nebola vidieť špina?