Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #169001:
ako, že by to možno bola pravda? Si nikdy tú klímu necítil ako to debilne fúka jak keď stojíš v prievane? A čo ja chcem aby kto kde uverejňoval? SOR je proste troska, autobus robený na kolene a zakázky má vieme vďaka čomu, tak čo kecáš, že moja dôveryhodnosť. Iba hovorím to čo je známe.
Reakcia na: neoBB #169002:
môžu si hlavu o stenu trieskať. SOR opäť posunul latku vyššie v debilnosti riešenia priestrannosti interiéru. Všadeprítomné podesty aj škoda komentovať ?
Reakcia na: S499.1023 #169006:
Nie. Ja si myslím, že sú ešte sprostejší čo sa týka postoja k výrobe autobusu a sú iba vychcaní a majú poriadnu dávku šťastia,že im kšefty istí mafia. Ale to tebe zjavne neprekáža. Inak prečo keď sú SORky také super a Veolia ich kupuje tak ich nasadzuje iba v ČR a SR a nie aj na západných prevádzkach?! Čo sa boja, že by ich cestujúci poslali do riti s tými šunkami? ?
Reakcia na: Peon #169012:
Zákaz kabotáže hádam už vypršal.
Reakcia na: Ámos #169010:
Tak taký dokument Výskumného Ústavu Darmožráčov vôbec nemali zverejňovať. Existujú aj ukazovatele ako osobokilometer alebo percento pokrytia variabilných nákladov. K predchádzajúcej reakcii na mňa: Buzinkay nie je novinár ale tlačový hovorca Zločineckej a mal by vedieť, čo rozpráva.
Reakcia na: Marek1978 #169011:
Ja ho tam nikde nevidím...
Žeby mal Blaguss Slovakia povolenú vnútroštátnu dopravu na území Rakúska? V cenníku totiž píšu "Wien Erdberg - Wien Schwechat" 6 €. ?
http://www.blaguss.sk/media/PDF/bratislava_vieden_blaguss.pdf
na dpb uz je CP L199
Reakcia na: ufo #169007:
neviem ci dokument co sme.sk zverejnil je komplentny a definitivny. Ci to nie je len ten prieskum. To by sa bolo treba obratitna VUD. Ja ich pracu nepoznam, no nemam o ich vysledkoch ruzove predstavy.

Avsak ako inak vycislis vyuzitie vlakov ako ich obsadenostou. Nikde nie je pisane, ze sa to vyriesi ze zapojis za 750 zapojis len jedno Bcko a tym je to vyriesene. Ten dokument je hlavne pre ludi, co sa vyznaju a co hned z hlavy vedia, ze trebars na danej trati jazdi "750+B+B+B" = take a take naklady a sedi v nom priemerne 40 ludi. Vysledok: zrusiť vlak nasadit autobus 12m dlzky.
Alebo naopak. jazdi tam "750+B+B+B" a v nom 120 ludi a o 25 minut neskor/skor ide bus v ktorom je 35 ludi = zrusit bus.
Vzdy ide o to, kto dostane hocijaky dokument do ruky a ako sa k nemu postavi.
Reakcia na: Petto #169004:
Ano, sotousi by vytiahli transparenty "S 14Tr navecne casy a nikdy inak" a islo by sa do ulic!
Reakcia na: S499.1023 #169005:
aby sme sa necyklili
1) ak budu IC vlaky vynate z vykonov vo verejnom zaujme = stat ich prestane dotovat a ZSSK na nich nasledne nevytvori zisk, bude musiet ich prevadzku dofinancovat = zadotovat. Cokolvek predavas so stratou dotujes. V skutocnosti sa ta strata rozpusti do statom dotovanych nakladov, popripade sa najmenej obsadeny par IC zrusi.
2) ano v danom clanku to nebolo, bolo to v rozhovore s nim niekde v TV, kde mu dali otazku odkedy prestanu byt IC dotovane. Na co odpovedal, oni dotovane budu, ale uz nie statom ale ZSSK a ze by to chceli od noveho GVD ak si dobre pamatam.
3) ano je chybne oznacovat, ze len 100% obsadeny vlak je rentabilny. Vzdy je to o nastaveni ceny. Ak nastavis cenu, tak ze ti bude stacit 70% obsadenosti, tak dosiahnes zisk prave pri 70% obsadenosti. Ak pri 25%, tak pri 25%. To je nam obom urcite jasne. Pri statom nedotovanom vlaku si ZSSK bude moct nastavit cenu akokolvek bude chciet.
Akukolvek info z medii treba brat s rezervou. Vzdy zalezi ako to novinar pochopil, ako to interpretoval a ci sa to nesnazil pre citatela zjednodusit. Priemerny novinar sme musi denne spracovat 3 clanky. Z toho plynie aj castokrat ich plytkost.
Reakcia na: Ámos #168971:
Tá tabuľka "kde cestuje najviac ľudí" - to si robia srandu??? Za toto zaplatili milióny, aby VÚD vypočítalo % obsadenosti súprav... ?
Takže stačí skrátiť súpravy alebo pomeniť klasiky za 813 a hneď máme všetky vlaky obsadené aj na 100%...
Reakcia na: no.ev.di. #168990:
Myslíš, že sú takí sprostí ako ty?
Reakcia na: Ámos #168971:
To som čítal. Nikde tam nevidím nič o tom ,že ich bude Zločinecká dotovať. Inak ak sa im vlak dostane na nulu pri 100% obsadenosti, tak to majú spočítané pekne blbo. Ale to skôr buzerant, totiž čo to trepem, Buzinkay, nevedel, čo hovorí. Asi nemal čas si to naštudovať, lebo musel študovať návod od fotoaparátu.
Reakcia na: neoBB #169002:
Dakujeme neprosime, SORiek tu uz mame plnu r*t.
Reakcia na: no.ev.di. #169000:
aj keby to mozno bola pravda, nikto ti to nikdy neuveri. A za tuto tvoju "doveryhodnost" si mozes sam.
Reakcia na: Petto #168999:
a vyfúka nás úplne ? tá klíma v SORkách je otras. Nepríjemne to fúka na človeka, zatiaľ čo v MBCC je klíma super a aj bez toho aby to fúkalo na človeka priamo.
Reakcia na: Valec #168996:
Priplatim tych par centov za vykonnejsiu klimu do SORiek

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.