Reakcia na: no.ev.di. #168767:
Chrobákova je strmšia, Plachécho ešte viac, na Chrobákovej je pár RD a 84 bytov, polovica bytov najmä mladí autá majú, ostatní najmä starší chodia pešo (naše spoločenstvo teraz plánuje výmenu výťahov a bezbariérový vstup do domov pre nich), na Plachého sú len RD ale tiež stretávam ľudí aj pešo chodiť, poznám aj jednu pani s reumou ktorá býva v poslednom dome a keď ju nikto nezoberie autom tak si to vyjde celé, cez víkend je Plachého zase turistický chodník, lebo odtiaľ sa vieš cez les dostať do Devína, DNV, Devínsku kobylu, Sandberg
Samozrejme su aj vynimky, kedy nejdem vobec alebo dam ovela viac. Co sa tyka zdrazenia - 9 eur sa ti nemusi zdat vela, mozes aj argumentovat tym, ze budem moct jazdit po celej BA, ale treba si uvedomit, ze to nie je jedine zdrazovanie tento rok, cize je to len ta povestna spicka ladovca. A pri plate 2,5 eura/hod to mam cca 4 hodiny prace navyse len preto, aby som mohol jazdit v "1 pasme"
no.ev.di.
Re #168755 Ruslan: No zaujímavé, tak schálne nech DPB skráti experimentálne L133 po Molecovu, s otočkou cez Baníkovu a Karloveskú a uvidíme čo sa bude diať ? faktom je, že požiadavka na obsluhu Šaštínskej a Sološnickej je k veci, keďže to bol jediný úsek kde mala L135 zmysel a počas každej jazdy tam z nej vystupovalo aspoň 5-7 ľudí. Ale obnovenie premávky tam malo byť podmienené opravou "tankodrómu" na Sološnickej, keďže L135 musela pre katastrofálny stav vozovky (aj ementál má menej dier) jazdiť v protismere. Jedna časť, ktorá chce mať L35/135 má v paži L133 a pre zmenu časť KV čo používa L133 má v paži Šaštínsku a Sološnickú, ale tí z Š+S kričia hlasnejšie.