a co su tie body? No predsa zlava, ktora je cca 1%. Princip absolutne rovnaky, sposob vykonania trochu rozdielny.
A ci prave toto je spravny sposob ukaze cas. Konecne sa v zeleznicnych spolocnostiach nieco robi. Ak mas pocit, ze si mudrejsi a vedel by si to lepsie, prihlas sa s projektom.
tebe asi niekto za-kill-oval brain ? ale to FUJ SOR platí 24/7! ?
Re #168755 Ruslan: No zaujímavé, tak schálne nech DPB skráti experimentálne L133 po Molecovu, s otočkou cez Baníkovu a Karloveskú a uvidíme čo sa bude diať ? faktom je, že požiadavka na obsluhu Šaštínskej a Sološnickej je k veci, keďže to bol jediný úsek kde mala L135 zmysel a počas každej jazdy tam z nej vystupovalo aspoň 5-7 ľudí. Ale obnovenie premávky tam malo byť podmienené opravou "tankodrómu" na Sološnickej, keďže L135 musela pre katastrofálny stav vozovky (aj ementál má menej dier) jazdiť v protismere. Jedna časť, ktorá chce mať L35/135 má v paži L133 a pre zmenu časť KV čo používa L133 má v paži Šaštínsku a Sološnickú, ale tí z Š+S kričia hlasnejšie.
Informácie zo zostrihu mestského zastupiteľstva (26.5. 2011), Tv Bratislava:
Linka 35 by mala čoskoro nahradiť linku 135 a premávať aj po Šaštínskej a Sološnickej.
Dôvod: Starostka Karlovej Vsi žiada poslancov a primátora aby schválili trasu linky 35 tak ako je uvedená vyššie.
Ďalej tam mal prejav pán Ševčík, ktorý hvoril o tom ako dôchodcovia využívali L135 a po jej zrušení musia chodiť 300 až 400 metrov na najbližšiu zastávku MHD a to je pre nich zložité a náročné.
Na to sa prihlásil jeden poslanec a uviedol, že mnohé linky v Karlovej Vsi boli politického charakteru a preto by sa mali zrušiť. Ak chce mať Karlova Ves nejakú linku (podobnú ako linka 35) mala by si mestská časť na ňu aj prispievať. Taktiež sa starostke KV nepozdáva zrušenie zachádzky L32 cez Baníkovu...
Ďalej narážali poslanci a starostka KV na linky, ktoré idú z DD cez Molecovu a či je potrebné v rámci šetrenia, aby premávali úplne všetky linky v tomto úseku, hlavne linka 133.
Takže z toho môže vyplývať, že, keď musí prísť v rámci šetrenia k zrušeniu liniek, tak radšej chcú linku 35 a 135 a nechcú linku 133 ? ?
To by sa museli meniť pravidlá operačných programov nie len vbode oprávnených prijímateľov ale aj vbode oprávnených výdavkov, čo by bol zásadnejší zásah, na čo by sa podľa mňa mohli ozvať aj ďalšie krajiny...
Tram-train bol údajne zapracovaný práve preto, aby vraj bolo možné financovať trať z eurofondov, pretože na čistých 1000 mm by vraj Brusel peniaze nedal. Prečo ale dal na 1000 mm peniaze Bielefeldu?
"To akože z konca Petržalky pojdem Vlakom a na bosákovej prestup na Električku?"
Nie. To akože z Petržalky pôjdeš tram-trainom na SNP-čko alebo Obchodnú a tam prestúpiš.
"Z čoho chce Mesto "VYBRANÉ TRATE V MESTE" teda ich prestavbu financovať?"
Tiež z eurofondov.
"Aj tak si stále neviem vysvetliť čo má Petržalská radiála spoločné s TEN-T."
To, že keď sa násilím nezvedie MHD do tunela TEN-T, tak tunel TEN-T nemá šancu byť návratným.
"Na trať do Petržalky by sa možno dal vytvroiť samostatný projekt krytý z eurofondov"
Samozrejme. Nie je pravda, že eurofondy neumožňujú financovať MHD a umožňujú iba financovanie pseudointegrovaných dopravných systémov. Bratislava nemá síce nárok na kohézny fond (Bystrica áno), z ktorého sa môže financovať "environmentálne vhodná mestská doprava a verejná doprava" (nariadenie ES 1084/2006, čl. 2, ods. 1 písm. b), ale má nárok na fond regionálneho rozvoja, z ktorého sa financuje "podpora ekologickej a trvalo udržateľnej verejnej dopravy, najmä v mestských oblastiach" (nariadenie ES 1080/2006, čl. 5, ods. 2 písm. d). Ak sa teda nedá financovať výstavba električkovej trate v BA z EFRR, potom je to výlučne záležitosťou národného implementačného plánu, a teda našou blbosťou. Alebo zámerom jedného človeka na ministerstve.
To áno, ale chcú tam prevádzkovať iba vozidlá tram-train. Je dosť veľkou hovadinou, aby dopravu na trati Janíkov dvor-Hlavná stanica, čiže čisto električkovej, zabezpečovali vozidlá tram-train, ktoré sú logicky oproti električke drahšie (cca o dvoch šestinov:-)).
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek
Nie. To akože z Petržalky pôjdeš tram-trainom na SNP-čko alebo Obchodnú a tam prestúpiš.
"Z čoho chce Mesto "VYBRANÉ TRATE V MESTE" teda ich prestavbu financovať?"
Tiež z eurofondov.
"Aj tak si stále neviem vysvetliť čo má Petržalská radiála spoločné s TEN-T."
To, že keď sa násilím nezvedie MHD do tunela TEN-T, tak tunel TEN-T nemá šancu byť návratným.
"Na trať do Petržalky by sa možno dal vytvroiť samostatný projekt krytý z eurofondov"
Samozrejme. Nie je pravda, že eurofondy neumožňujú financovať MHD a umožňujú iba financovanie pseudointegrovaných dopravných systémov. Bratislava nemá síce nárok na kohézny fond (Bystrica áno), z ktorého sa môže financovať "environmentálne vhodná mestská doprava a verejná doprava" (nariadenie ES 1084/2006, čl. 2, ods. 1 písm. b), ale má nárok na fond regionálneho rozvoja, z ktorého sa financuje "podpora ekologickej a trvalo udržateľnej verejnej dopravy, najmä v mestských oblastiach" (nariadenie ES 1080/2006, čl. 5, ods. 2 písm. d). Ak sa teda nedá financovať výstavba električkovej trate v BA z EFRR, potom je to výlučne záležitosťou národného implementačného plánu, a teda našou blbosťou. Alebo zámerom jedného človeka na ministerstve.