Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
BID vyhladavac bol zruseny? Lebo to hadze 404 aj ked normalne cp.sk funguje.
Reply on: MatejBA #168757:
tebe asi niekto za-kill-oval brain ? ale to FUJ SOR platí 24/7! ?

Re #168755 Ruslan: No zaujímavé, tak schálne nech DPB skráti experimentálne L133 po Molecovu, s otočkou cez Baníkovu a Karloveskú a uvidíme čo sa bude diať ? faktom je, že požiadavka na obsluhu Šaštínskej a Sološnickej je k veci, keďže to bol jediný úsek kde mala L135 zmysel a počas každej jazdy tam z nej vystupovalo aspoň 5-7 ľudí. Ale obnovenie premávky tam malo byť podmienené opravou "tankodrómu" na Sološnickej, keďže L135 musela pre katastrofálny stav vozovky (aj ementál má menej dier) jazdiť v protismere. Jedna časť, ktorá chce mať L35/135 má v paži L133 a pre zmenu časť KV čo používa L133 má v paži Šaštínsku a Sološnickú, ale tí z Š+S kričia hlasnejšie.
Reply on: 810zssk #168756:
vŕr haf fuj sor hate karlovka kill zahradnik vŕr haf ?
Reply on: Ruslan #168755:
Nechcem vidiet Duncovu reakciu na toto ?
Informácie zo zostrihu mestského zastupiteľstva (26.5. 2011), Tv Bratislava:

Linka 35 by mala čoskoro nahradiť linku 135 a premávať aj po Šaštínskej a Sološnickej.

Dôvod: Starostka Karlovej Vsi žiada poslancov a primátora aby schválili trasu linky 35 tak ako je uvedená vyššie.
Ďalej tam mal prejav pán Ševčík, ktorý hvoril o tom ako dôchodcovia využívali L135 a po jej zrušení musia chodiť 300 až 400 metrov na najbližšiu zastávku MHD a to je pre nich zložité a náročné.
Na to sa prihlásil jeden poslanec a uviedol, že mnohé linky v Karlovej Vsi boli politického charakteru a preto by sa mali zrušiť. Ak chce mať Karlova Ves nejakú linku (podobnú ako linka 35) mala by si mestská časť na ňu aj prispievať. Taktiež sa starostke KV nepozdáva zrušenie zachádzky L32 cez Baníkovu...
Ďalej narážali poslanci a starostka KV na linky, ktoré idú z DD cez Molecovu a či je potrebné v rámci šetrenia, aby premávali úplne všetky linky v tomto úseku, hlavne linka 133.

Takže z toho môže vyplývať, že, keď musí prísť v rámci šetrenia k zrušeniu liniek, tak radšej chcú linku 35 a 135 a nechcú linku 133 ? ?
Reply on: Peon #168753:
Neviem ci vobec nejake su. Ale z Gyoru do Viedne jazdi napr. OrangeWays.
Poznáte nejaké rakúske a maďarské vyhľadávače diaľkových a medzinárodných autobusových spojení? Napr. z Gyoru do Viedne by som kde našiel? Vopred dík.
Reply on: Solider #168748:
To by sa museli meniť pravidlá operačných programov nie len vbode oprávnených prijímateľov ale aj vbode oprávnených výdavkov, čo by bol zásadnejší zásah, na čo by sa podľa mňa mohli ozvať aj ďalšie krajiny...
Reply on: Martin Fundárek #168747:
odkiaľ vieš to s tým Bielefeldom?
Reply on: Martin Fundárek #168744:
No vsak to uz je druha vec 🙂
Reply on: AAA #168743:
No po novom uz mozno hej, kedze tam bude len 1435, ale to asi ani srnka netusi ako to vlastne bude..
Reply on: Martin Fundárek #168746:
A čo tak radšej lobovať za možnosť financovania výstavby električkových tratí z eurofondov na ďalšie plánovacie obdobie od roku 2014?

Martin Fundárek

Reply on: Ivan3 #168727:
Tram-train bol údajne zapracovaný práve preto, aby vraj bolo možné financovať trať z eurofondov, pretože na čistých 1000 mm by vraj Brusel peniaze nedal. Prečo ale dal na 1000 mm peniaze Bielefeldu?

Martin Fundárek

Reply on: MiroBA #168732:
"To akože z konca Petržalky pojdem Vlakom a na bosákovej prestup na Električku?"
Nie. To akože z Petržalky pôjdeš tram-trainom na SNP-čko alebo Obchodnú a tam prestúpiš.
"Z čoho chce Mesto "VYBRANÉ TRATE V MESTE" teda ich prestavbu financovať?"
Tiež z eurofondov.
"Aj tak si stále neviem vysvetliť čo má Petržalská radiála spoločné s TEN-T."
To, že keď sa násilím nezvedie MHD do tunela TEN-T, tak tunel TEN-T nemá šancu byť návratným.
"Na trať do Petržalky by sa možno dal vytvroiť samostatný projekt krytý z eurofondov"
Samozrejme. Nie je pravda, že eurofondy neumožňujú financovať MHD a umožňujú iba financovanie pseudointegrovaných dopravných systémov. Bratislava nemá síce nárok na kohézny fond (Bystrica áno), z ktorého sa môže financovať "environmentálne vhodná mestská doprava a verejná doprava" (nariadenie ES 1084/2006, čl. 2, ods. 1 písm. b), ale má nárok na fond regionálneho rozvoja, z ktorého sa financuje "podpora ekologickej a trvalo udržateľnej verejnej dopravy, najmä v mestských oblastiach" (nariadenie ES 1080/2006, čl. 5, ods. 2 písm. d). Ak sa teda nedá financovať výstavba električkovej trate v BA z EFRR, potom je to výlučne záležitosťou národného implementačného plánu, a teda našou blbosťou. Alebo zámerom jedného človeka na ministerstve.

Martin Fundárek

Reply on: AAA #168743:
Nie.

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #168742:
To áno, ale chcú tam prevádzkovať iba vozidlá tram-train. Je dosť veľkou hovadinou, aby dopravu na trati Janíkov dvor-Hlavná stanica, čiže čisto električkovej, zabezpečovali vozidlá tram-train, ktoré sú logicky oproti električke drahšie (cca o dvoch šestinov:-)).
Reply on: 810zssk #168742:
A trať v Petržalke nemá byť súčasť siete ŽSR?
Reply on: AAA #168741:
Tramtrain trat mala byt riadena ako elektrickova trat, nie ako zeleznicna. Podla zeleznicnych predpisov by sa jazdilo az ked by tramtrain vozidlo vyslo na siet ZSR.
Reply on: 810zssk #168739:
Odkiaľ máš takú blbosť, že tramtrain vlak by na železničnej trati jazdil na dohľad?
Reply on: Martin Fundárek #168724:
znechucuje ma, že Ftáčnik ako už primátor mesta neháji tie názory čo hájil ako starosta Petržalky, keď bol za riešenie MSMHD v Petržalke električkou ? Dúfam, že akékoľvek hybridy a prznenie električkovej trate s 1435mm ostane iba v teoretickej rovine, lebo toto čo splietajú je teda fakt sila. Keď už by chceli byť strašne nápomocní niečomu, tak by namiesto vyhodenia peňazí na 1435mm v úseku Jesenského - Obchodná - Hl.st. spravili Petržalku rovno od Janíkovho dvor cez Starý most ako 1435mm, duálny úsek by bol iba Šafárikovo nám. - Nám. SNP, za Nám. SNP by sa 1435mm trať oddelila o metrovej a klesla pod zem cca v osi ul. Poštová, mala zastávku Hodžovo nám., potom SAV a konečnú na Hl.st. s možnosťou napojenia na vlakovú trať smerom Kramáre - Patrónka atď. Zastávky na duálnom rozchode by boli iba Šafárikovo nám. a Nám.SNP. Príp. keby sa neuvažovalo vôbec s napojením na smer Kramáre, tak by mohla byť trať 1000mm a električky by sa rozvíjali samostatne aj naďalej bez napájaní na vlakovú sieť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.