4h prace za 90 dni. pockaj este pouvazujem...
Ale ak sa ti nepaci, zacni s obcianskou neposlusnostou, jazdi nacierno. Su ich tisice, ktorym sa to vyplati kazdy bozi den.
Keď nedokážeš normálne diskutovať, nebudem odpovedať na Tvoje otázky. Toto nie je prvá Tvoja neprimeraná reakcia na tomto fóre #166357 a iné), tak pozor, aby sa Ti raz nestalo, že už sem nenapíšeš nič ( http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2f262e29ef2f262e29 - 10. a 11. bod).
V podstate hej. Obec pri výkone samosprávy najmä zabezpečuje verejnoprospešné služby, najmä nakladanie s komunálnym odpadom a drobným stavebným odpadom, 5c) udržiavanie čistoty v obci, správu a údržbu verejnej zelene a verejného osvetlenia, zásobovanie vodou, odvádzanie odpadových vôd, nakladanie s odpadovými vodami zo žúmp a miestnu verejnú dopravu. (§4ods. 3 písm. g) zákona o obecnom zriadení).
najstrmšie ulice čo som zažil v BA boli asi Bárdošova ako jazdí L44 a potom ten úsek medzi zastávkou Júlová a Koliba a potom už asi len Nad lúčkami. L44 je treba ako soľ, tam to mali ľudia bez L44 fakt ťažké, resp. hlavne tí starí, alebo trebars som tam stretol aj poštárku ako šla so 44 hore. Viac by nám ale asi prezradili konkrétne pozdĺžne profily daných komunikácií, lebo jedna vec je pocit, druhá vec, je aké sú čísla.
Chrobákova je strmšia, Plachécho ešte viac, na Chrobákovej je pár RD a 84 bytov, polovica bytov najmä mladí autá majú, ostatní najmä starší chodia pešo (naše spoločenstvo teraz plánuje výmenu výťahov a bezbariérový vstup do domov pre nich), na Plachého sú len RD ale tiež stretávam ľudí aj pešo chodiť, poznám aj jednu pani s reumou ktorá býva v poslednom dome a keď ju nikto nezoberie autom tak si to vyjde celé, cez víkend je Plachého zase turistický chodník, lebo odtiaľ sa vieš cez les dostať do Devína, DNV, Devínsku kobylu, Sandberg
a zabudol som reagovat na druhu cast otazky - snazim sa krotit, preto moj ucet za piatky a soboty by nemal prekrocit viac ako 5 eur/den resp. ak je co oslavovat 10 eur Samozrejme su aj vynimky, kedy nejdem vobec alebo dam ovela viac. Co sa tyka zdrazenia - 9 eur sa ti nemusi zdat vela, mozes aj argumentovat tym, ze budem moct jazdit po celej BA, ale treba si uvedomit, ze to nie je jedine zdrazovanie tento rok, cize je to len ta povestna spicka ladovca. A pri plate 2,5 eura/hod to mam cca 4 hodiny prace navyse len preto, aby som mohol jazdit v "1 pasme"
"Na trať do Petržalky by sa možno dal vytvroiť samostatný projekt krytý z eurofondov" - aj mne to pripadá ako jediné možné riešenie. Tak sa to zase všetko (asi úmyselne) zamotáva, že z toho nakoniec nebude nič.
Talichova je ešte pomerne rovná, aj tá malá cestička pre peších k LIDL-u, ale Chrobákova je už strmšia nie? Som sa prešiel od Tavárikovej osady po Jura Hronca, tiež zaujímavá ulica, ale všetko tam sú také baráky, že pochybujem, že tam nieto nemá auto.
ako student si na svoje zivobytie a teda aj PCL zarabas sam?
Chodievas v piatky, soboty von? Kolko si schopny vrazit do cestovania za MHD, fotografovanie, etc.?
priemerna cena benzinu v 2004 bola cca 35,- € dnes je cca 45,- Sk a tak navysenie o cca 28%. Je to treba dalej rozpisovat alebo sa chapeme ?
V kazdom pripade ak su dvaja ludia v aute, uz davno to vyjde lacnejsie ako verejnou dopravou. Preco by to akurat teraz malo sposobit obrovsky odlyv cestujucich.
V com je zdrazenie MHD v BA diskriminacne?
a co su tie body? No predsa zlava, ktora je cca 1%. Princip absolutne rovnaky, sposob vykonania trochu rozdielny.
A ci prave toto je spravny sposob ukaze cas. Konecne sa v zeleznicnych spolocnostiach nieco robi. Ak mas pocit, ze si mudrejsi a vedel by si to lepsie, prihlas sa s projektom.
tebe asi niekto za-kill-oval brain ? ale to FUJ SOR platí 24/7! ?
Re #168755 Ruslan: No zaujímavé, tak schálne nech DPB skráti experimentálne L133 po Molecovu, s otočkou cez Baníkovu a Karloveskú a uvidíme čo sa bude diať ? faktom je, že požiadavka na obsluhu Šaštínskej a Sološnickej je k veci, keďže to bol jediný úsek kde mala L135 zmysel a počas každej jazdy tam z nej vystupovalo aspoň 5-7 ľudí. Ale obnovenie premávky tam malo byť podmienené opravou "tankodrómu" na Sološnickej, keďže L135 musela pre katastrofálny stav vozovky (aj ementál má menej dier) jazdiť v protismere. Jedna časť, ktorá chce mať L35/135 má v paži L133 a pre zmenu časť KV čo používa L133 má v paži Šaštínsku a Sološnickú, ale tí z Š+S kričia hlasnejšie.
no.ev.di.
Re #168755 Ruslan: No zaujímavé, tak schálne nech DPB skráti experimentálne L133 po Molecovu, s otočkou cez Baníkovu a Karloveskú a uvidíme čo sa bude diať ? faktom je, že požiadavka na obsluhu Šaštínskej a Sološnickej je k veci, keďže to bol jediný úsek kde mala L135 zmysel a počas každej jazdy tam z nej vystupovalo aspoň 5-7 ľudí. Ale obnovenie premávky tam malo byť podmienené opravou "tankodrómu" na Sološnickej, keďže L135 musela pre katastrofálny stav vozovky (aj ementál má menej dier) jazdiť v protismere. Jedna časť, ktorá chce mať L35/135 má v paži L133 a pre zmenu časť KV čo používa L133 má v paži Šaštínsku a Sološnickú, ale tí z Š+S kričia hlasnejšie.