nech teda zdražejú PCL o 5-10% ale nech ponechajú pásma. Ak plánujú zdražieť a nabudúci alebo ešte tento rok škrtať linky, tak nech si toto zvyšovanie cestovného strčia niekam. Zaujímavé, že sa chválila, že ako majú príjmy z reklamy a tých šibnutých televízií ale peňazí chýba stále viac ?
ak si dobre pamätám, boli dve alternatívy - súčasná, tj. zdražiť 15 a 60 min. o 20 centov a zdražiť aj električenky a tá druhá bola zdražiť 15 a 60 min o 10 centov a električenky zdražiť ešte viac... Ako obyvateľ BA by si si vybral čo?
inak, celkom by ma zaujímali dve veci, ale asi bola iba zle odprezentovaná médiami - zrušenie pásiem + PCL "celosieťový"...
Nie je to reálne tak, že pásma ostanú a v ich hraniciach neskôr (keď sa podarí) vzniknú zóny 100+101?
A "celosieťový" nie je celosieťový, ale iba na pásmo 1+2 (alt. zóna 100+101), keďže sa pásmové nebudú predávať? Lebo ak by bol "celo"sieťový, tak by musel predsa zahŕňať aj 630,801,901...
Super nápad s obrazovkami v autobusoch. Skôr by tam mali byť použité ale filmy o prírode zo Slovenska (Vysoké Tatry, Nízke Tatry, Slovenský raj)... A na spodnej časti obrazovky by sa mali zobrazovať informácie o zmenách, výlukách a iných dôležitých činnostiach v doprave. Dúfam, že sa to postupne takto zmení a budú s tým spokojní aj ostatní užívatelia MHD
typické. najprv mediálna masáž, že "trebalo by zdražiť", ale primátor povedal nie: "primátor vrátil cenový návrh, lebo - neviem čo" atď. Vraj objektívne treba podražiť o 20percent kvôli inflácii. A prekvapenie, zrazu je to miestami o 40 percent..
chápem, že zdražovať sa musí ale lístky zdražieť o 0,20€ mi príde ako uletené až moc. Nemohol by byť 15min za 0,60€ a 60min za 0,80€? Myslím, že zdraženie o 3Sk je primerané ale o 6Sk sme tu ešte nemali. Keď sa prechádzalo na € tak ceny šli hore, ale to akosi DPB neráta ? namiesto 18Sk lístka na 30min, museli ľudia používať hodinový za 21Sk a takisto ho museli používať akonáhle chceli prestúpiť. Keď teda sa DPB odvoláva na to, že sťažnosti na zdražovanie lístkov sú neopodstatnené, resp. zanedbateľné, keďže väčšina príjmov z cestovného je z PCL, tak prečo sa potom tak trhajú zvýšiť základné cestovné o 0,20€? Aspoň keby pristúpili na povolenie prestupu na 15min lístok.
tak mali dodať vlastný vzhľad aj predku a nie, že predok vyzerá moderne a zvyšok archaicky, pôsobí to ako päsť na oko. Keď už tak mohli sa pohrať so vzhľadom dnes už nepremávajúcich motorákov 850 a 851 a mohli ich "čumáku" dať elegantnejší vzhľad a dať to na 861. A tiež som zvedavý na tie 4 schody vo vnútri, či aspoň niesú také vysoké. Tiež trkvasi nevedeli spraviť o 1-2 schody menej?!
inak je zaujímavé, že na trati 160 jazdia trebars 813, či 810/811 s prívešákmi na niektorých osobákoch a to je kapacita nižšia ako budem mať 861, na trati 172 a 173 teda chcem vidieť ako sa to zaplní, keď sa hovorí, že od Brezna po Margecany často stačí iba 810 sólo... alebo či to dajú na trať ZA-Rajec, či CA-Makov alebo na Oravskú lokálku. 757 si dáva robiť ZSSK a 756 Cargo, tak je?
ou obchodne a ou zeleznicne, ze budu na znamenie je zbytocne, este ani raz sa mi asi nestalo, ze by tam 65 nemusela zastavit vzdy niekto nastupuje a vystupuje aj skoro rano aj vecer. a takisto osloboditelska, ktora je na znamenie sami este nestalo, ze by tam 65 nestala. a vsetky zastavky na znamenie je blbost, lebo su zastavky na ktorych vzdy musi autobus zastavit a tiez by vznikali velke diery v chronometrazi
Inak vsimnite si, ze nocak ma stat 1,60 EUR - cize menej ako dvojnasobok 60 minutoveho. Tipujem vsak ze nocny listok bude dalej v predaji len v automatoch a DPB, to bude zas radost to zhanat. Preco to vlastne nezrusili?
EÚ prefinancuje len jasne stanovený projekt. Pri 671, 951+051 a 861 sa presne napísali trate, kde to bude jazdiť aj km prebehy (ktoré zatiaľ pri súčasnom gvd nie je možné naplniť), reálne je to pri celodenných taktoch.
Ak sa bude kupovať ďalších 33 kusov 861, bude to isté treba urobiť. V podstate nebude treba potom 811, 750,754,757 a možno ani 812. (Súčasné km prebehy pri týchto radoch sú aj 100 a menej km na deň) ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.