Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Martin Fundárek #168088:
Kriste pane, RYCHLIKY?
Reakcia na: Petto #168063:
Ta aplikacia viac nefunguje ako funguje. Este je jedna, "emhade" a ta je dobra 🙂
Reakcia na: intony #168111:
Treba ukázať ZSSK, možno si dajú poradiť. ?
Reakcia na: intony #168111:
To už vyzerá lepšie... ?
Reakcia na: Hug0 #168116:
No už ma vidis, ako zajtra prejdem cez neho. Pekne ho obidem ako 99,99% cyklistov ?
Reakcia na: Petto #168094:
Hustejšie intervaly vzniknuté rozpojením súprav síce zvýšia komfort pre cestujúcich (menej čakania), ale kapacitu tým nezískaš. Ako si napísal, len by to zhltlo viac vodičov.
Reakcia na: Valec #168114:
A najhoršie je že bol daný tak že je priam nemožné ho obísť keďže tam je plná čiara 😞 ?
Reakcia na: MiroBA #168102:
ČKD Smíchov - ČKD mala v Prahe viac závodov, Smíchov vyrábal električky. Rušne vyrábali v Libni.
Reakcia na: intony #168111:
dobré ? tak to vyzerá veľmô fajne ? ešte by si neskúsil prosím ťa na tej streche zmeniť farbu z tej sivej na tú svetlú ako má 861 na bokoch?
Reakcia na: intony #168111:
Velmi mu to pristane, hned si menim pozadie na PC, nemas na to dufam autorske prava. ?
Reakcia na: MiroBA #168102:
Čo sa týka náteru - stačilo by, keby priečky boli čierne - celá jednotka pôsobí zrazu úplne inak:
http://blog.sme.sk/blog/1456/267383/861_dsc_1174.jpg
http://blog.sme.sk/blog/1456/267383/861_dsc_1182.jpg
http://blog.sme.sk/blog/1456/267383/861_dsc_1260.jpg
Merania Solarisu rad Urbino vs. Tedom C12G
sirka sedadla : 42 cm vs. 42 cm
sirka ulicky (zadna naprava): 62 vs. 52
bocnice: 5 vs. 6,5
sirka vozidla bez spatakov: 251 vs. 249
Reakcia na: pressburger #168108:
keď spomínaš to čo nie je vidno zo zadnej časti tak to je infodisplej pri kabíne šoféra pod stropom kde bežia info o trase linky. Teraz keď je pár m pred tým tá telka to tie info ľudia v kĺbe neuvidia a už vôbec nie tí čo sú vzadu. Prečo nevedia tí naši babráci aj do kĺbu jeden infodisplej, tak ako to majú kĺbové trolejbusy? ?
Reakcia na: MiroBA #168104:
Plus ešte zo zadnej časti vozidla nevidieť na vnútorný displej autobusu...
Reakcia na: MiroBA #168102:
Nenapadlo ti, že možno z konštrukčného hľadiska tam taká masívna priečka musí byť?
Reakcia na: no.ev.di. #168105:
Kradnut pozornost je kredom dnesnej doby ?
Reakcia na: MiroBA #168104:
jedna pani včera v TV novinách na Markíze povedala správne, že to odpútava pozornosť ľudí. Mne sa skoro stalo, že som zabudol vystúpiť kde som chcel a okrem toho, keď už pozerám nejaký dokument, tak zásadne celý. Trebars super vec sú Zvířecí rekordmani na Spektre ?
Reakcia na: Martin Fundárek #168088:

K tým Televízorom v SORoch v BA ...ono je to určite zaujímavú že také niečo je, ale v MHD nepraktické to vysielanie prírodopisných seriálov. Človek cestuje 5-7 zastávok a aj to musí byť pri tej obrazovke, tak z toho nemá dokopy nič. skorej by som uvítal keby tam púštali niečo o Bratislave o Bratislavských kultúrnych pamiatkach, zaujímavostiach a pod. To by bolo vhodné aj pre turistov. Plus voláke informacie o MHD alebo o dianí v meste.
Ono je to aj trochu odveci, že keď cestuje nevidiaci tak zastávky mu to nehlási ale zato mu tam beží prírodopisný seriál.
Reakcia na: MiroBA #168102:
ako samotná ne-nízkopodlažnosť by nebola ani tak na vážnu kritku ako to,že do vyvýšenej časti vedú 4 schody! a to je prosím už dosť, keď si zoberieš, že do klasických osobných vozňov z nástupišťa vyšlapeš 2-3 schody. Pripadá to celé ako keby zobrali predok od Siemensu alebo Stadleru a zvyšok navrhovali sami, t.j. tie okná. Náter tomu dodávať taký zastaralý nádych spolu aj s tými oknami, ale čert ho vzal, to sa môže natrieť aj na zeleno alebo modro trebars. Podstatné je, že za ti peniaze na vývoj a neskôr zakázku na 10-15 ks (na viac to nevidím) nebolo treba vyhadzovať peniaze. O 840 moc neviem, tak sa nevyjadrujem avšak k 425 poviem toľko, že oproti svojím predchodcom na TEŽ radu 420.95 majú menšiu kapacitu (čiže musia chodiť vo dvojiciach) a museli sa kvôli nim upravovať niektoré oblúky kvôli prechodnosti, čo považujem za trapas.

Experiment radu 755, ktorý neodviezol ani jeden vlak a myslím, že aj rovnako zdochlý experiment 772 sú vernou demonštráciou nemohúcnosti. 773 a 774 (malý a veľký somár) tiež nedostali svoju prezývku nadarmo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.