Napisal som dost jednoznacne ze nemam dostatocne vedomosti aby som to posudil tak co kecas, ze som na "strane tych kecov"? Argumenty Igor ponukol, rovnako ich ponukol Ike a tusim este niekto. S nimi sa da viest diskusia, ty tu len bliakas.
a on to ako zistí, že pozeráš telku a nevozíš sa viac ako 5min?! Ti dá kontrolnú otázku, že čo sa tam vysielalo, či čo? ? to s tými 5min zadarmo nemyslia dúfam vážne ?
jedna otázka: pred asi tromi týždňami na zastávke Pekná cesta zvárali koľajnice. Opravované miesto bolo (ako inak) v časti, kde je trať zakrytá asfaltom. Asfalt rozbili, koľajnice (predpokladám) opravili, diera však zostala a odvtedy ju musí každý, kto vystúpi na Peknej ceste (z mesta) a smeruje do Krasňan, preskakovať. Myslíte si, že má cenu písať do dpb, aby to dali do poriadku (vlastne do pôvodného stavu)? Ak áno, komu najlepšie? Schválne to neadresujem na magistrát, lebo mi je jasné, že koľajové trate nespravujú. ?
(Ináč tak isto to vyzerá už od apríla-mája 2009 aj pri zastávke černockého, kde takto rozbili prechod pre peších cez trať, preto nepredpokladám, že to urobia sami od seba...)
No vsak to presne je zamer. Ale taka lepsia sidliskova samoobsluha. A predovsetkym sa ta na teba predavacka nemraci a nepovazuju ta za zlodeja lebo si dlhsie vyberas co si kupis (to sa mi raz stalo v jednych potravinach, ze som sa dlho motal pri jednom regale a zvysok nakupu za mnou vsade liezol pracovnik tych potravi ? ).
Prvy bonus televizorovych autobusov je tu - ponukaju 5 min.cestovania zadarmo, kedze cas ktory zobrazuju (aspon v 1825) je 5 minut pozadu. A cestujuci nemusi vediet,ze to nie je oficialny cas...
inak zaujímavé je, že zastávky na radiálach, ktoré slúžia väčšinou ako výstupné a kde je krátky čakací čas (každé 4min električka), tak tam sú prístrešky (Ružinovská radiála smer Astronomická) ale napr. na Jesenského, Šafku, Mariánskej, Odborárskom nám., či Legionárskej a Poštovej chýbajú, navyše prístrešky na zastávkach Poštová a Kapucínska v smere do Rače sú z mne neznámych dôvodov umiestnené až za označníkmi. Čo bolo dôvodom takto excelentne blbého umiestnenia prístreškov?
Čo sa týka rozsiahlych výluk na trati v tuneli a Krížnej, tak Dúbravsko-KV radiála existovala s tromi linkami 4,5 a 12 s i=10//15 a nikto nepísal sťažnosti na DPB. Môj návrh počíta práve s tromi linkami+jednou špičkovou pre KV v i=8//15 (šk.p. 10//15) s trasami 4 : KV-tunel-Špitálska-Zlaté piesky, 9 : Dúbravka-tunel-Obchodná-Ružinov, 12 : bez zmeny + L17 iba v špičke a bez zmeny trasy (8min cez šk.r., 10min v šk.p.)
to by bola najjednoduchšia a najlacnejšia verzia a asi aj najrýchlejšia ... btw stĺpiky tam ani nemusíš dávať, na kraji trávnika je živý plot
a jedno veľké plus okrem zlúčenia 3 zastávok "Fln/Vazovova" by bolo aj v tom, že by sa uvoľnilo ľavé odbočenie z Vazky na račko (31/39/59) a zmizla by zastávka spred štátnej kasy... lenže, tu je predsa BA, na to nezabúdaj...
Re #167723 aquila: myslíš niečo ako postavenie Apolla a reorganizácia 9/2005? tak taký impulz už tu bol a DPB ho nevyužil - v lete bol zavretý tunel aj krížna, linky rozhádzané a v septembri 2010 preto bola ideálna možnosť zmeniť linky a skrátiť interval... ? žeby vtedy zaúradoval faktor "komunálne voľby"?
linkovanie stojí za figu drevenú a čakať na Petržku s linkovaním nemožno! To máš takú istú somarinu čakať s linkovaním na Petržalku, ako keby niekto povedal, že v Petržalke nebudeme meniť linkovanie autobusov, pokým tu nebude električka. Vieš koľko vzkm by sa vyhodilo na autobusoch v Petržalke dokým by sa čakalo na Petržalskú električku? ?
voda sa ti dostane všade, aj do koľajiska. To, že trať nepláva vo vode, neznamená, že ju nepodmýva z dola. Okrem toho tie obrubníky sú popraskané, zvetrané a pod, takže ideálnu bariéru netvoria, no jednoznačne dnes bolo výhodnejšie pre ľudí ísť električkou ako to skúšať po ceste.
a čo takto interval 20-40? - t.j. dva spoje L56 ku Kauflandu a jeden iba po Tbiliskú ?
Re #167715 Martin: ja práveže neviem či taký mechanizmus pre bezpečnosť nastupujúcich v prípade zastávok ako sú Radlinského, Šafárikovo nám. a Floriánske nám. existuje. Teraz už viem od teba, že áno. ?
Re #167717 kecho: nemusel by tam byť ani ostrovček ale čiste iba semafor v jednom aj druhom smere, ktorý by zadržal IAD v prípade vjazdu električky do zastávky. Ostrovček by si vyžiadal posunutie cesty a to či chceme alebo nie. Avšak napadla ma jedna vec : Načo je treba na jednej strane Radlinského dva chodníky v úseku Blumentál - Vazovova? Ten pri ceste by som zrušil, na jeho miestu posunul cestu, tak by skončilo parkovanie na Radlinského a od zastávky by bol prechod ku chodníku pri budovách, spravený dvoma kolmými chodníkmi z konca a začiatku ostrovčeku a k nim prechody pre chodcov. Nemusela by sa redukovať zeleň, chodci by o nič nedošli v podstate a IAD parkovanie na chodníku by skončilo, na okraj parcely kde je zeleň by sa dali stĺpiky s reťazami a autičkári by si mohli pískať.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk