Karosa je normalna moderna firma, co sa snazi predat nielen vyrobky, ale aj seba a svoje snazenie. Darmo bude chrlit prototypy ked dopadnu ako RTO-K, SB9, SM16,5, ci 831.
Ale mam otazku k zvratenostiam, ktorymi sa len tak hemzi.
Ako je zvrateny vlek? Cim sa to prejavuje a ako sa lisi od TAM, ci 15Tr?
Tiez mi nie je jasna kontinuita ramu od RTO. SM je jasna, ale ramovy podvozok Skody 706? Preco potom vzbudili pozornost uvahy nad ramovou verziou SD?
btw: jeden vrak SD stoji pri druzstve vo Vydranoch, DS. Je vybrakovany, ale kasna je na prvy pohlad lepsia ako ma 3350.
Ale mam otazku k zvratenostiam, ktorymi sa len tak hemzi.
Ako je zvrateny vlek? Cim sa to prejavuje a ako sa lisi od TAM, ci 15Tr?
Tiez mi nie je jasna kontinuita ramu od RTO. SM je jasna, ale ramovy podvozok Skody 706? Preco potom vzbudili pozornost uvahy nad ramovou verziou SD?
btw: jeden vrak SD stoji pri druzstve vo Vydranoch, DS. Je vybrakovany, ale kasna je na prvy pohlad lepsia ako ma 3350.
Z
Video o kataforeze-cely proces vyzera jednoducho a ucelne. Bude to asi ten system,ktory spominal myslim Spectre-je to v skratke nieco ako chemicko-fyzikalne osetrenie tela karosenie na baze elektrolytickeho nanesenia ochrannej vrstvy castic zabranujucej prieniku vplyvov vyvolavajucich koroziu dovnutra materialu. Fuj, to bolo zloziteeee-a to je iba moja nesmela domnienka po zhliadnuti videa