Reakcia na: m@rtin #16744:
Ked to citam, citim trocha nostalgie
Niekdajsie CSA ("domace" letisko v Bratislave) za mojej ery disponovali vysluzilymi turbovrtulovymi ILmi 18 a uz pomaly dosluhujucimi Tupolevmi 134A, ktore "posilnili" moderne Iljusiny 62 a 62M. Relativne najmodernejsimi kuskami boli Tupolevy 154, zakupene okolo roku 1989-90 a neskor 154M, ktore maju Slovenske aerolinie myslim este asi 3. Este nesmiem zabudnut na L410 a 610-male turbovrtulove.
Na to "najmodernejsie" som sa musela ist pozriet po 1990tom na Ruzyň-boli tam k videniu Fokkery 100 Swissairu, par Boeingov 727 a 737 (Lufthansa) a nadherne trojmotorove cudo Britisch Airways, ktoremu teraz ako natruc nepridem na meno...
Ale vsak nech sa chvalia, ja im to neberiem. A to video o kataforeze kde sa prezentovali sa mi veeelmi pacilo. Akoze je to pekne, ale nikto ma nepresvedci o tom, ze B 961 je konstrukcne dobry autobus, keby mal o nieco inu vlecku tak sa pustim do debaty, ale to co ma.... ts ts ts.
Riko
no 114 MB o kataforeze nemusím stahovat, aby som nebol na 1. mieste
Ako som pred časom čítal tak samotné pozinkovanie kasne nestojí u osobného auta veľa, nejakých 20 eur ale potom povrchová úprava pozinkovaného povrchu je problematickejšia, aby na nej držal samotný lak, v tom je problém.
kataforeza: http://www.karosa.cz/main.php?language=czech&show=look&show2=videos