Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #166634:

-Myslis, ze v podniku niekto tusi, ze 70 cez vikend nadvazovala pod mostom na 37 a 91?
-Pridat minutu do chrono je jedna vec, ale zvysit vypravu vikendovej 70 o 2 vodicov vec druha, najma ak 70 ma spolocnu konecnu s dalsimi linkami a teda su mozne prejazdy..
-Myslim, ze 5min sa do vikendovej 63 v smere do ASP pridalo nahodou, z datiek vysli meskania 2min oproti povodnym CP (63 premaval v tzv "C" rezime, kedze Solarisy boli sviznejsie ako klbaky), avsak zaroven sa na CP 63 cez vikend aplikoval pomalsi klbakovy "B" rezim, ktory je o dalsie 3min pomalsi je z toho nezmyselnych 5min ..
Reakcia na: Papyr #166640:
Zobuď sa, papagáj, "dopravak" a "dopravak123" nie je to isté
Reakcia na: 810zssk #166649:
aspoň vidíš, ako sa cítim ? ale to tak na uvoľnenie som skôr napísal, že mi to dosralo deň, inak sa bavím a mám sa dobre ☺
Čaute, nevedel by mi niekto z vás napísať, aké sú náklady na vzkm a na osobokm pre autobus, trolejbus a električku v BA? Tiež by ma zaujímalo, či bola v niektorom projekte budovania metra v BA vypočítaná aj návratnosť takejto investície. Díky
Reakcia na: no.ev.di. #166647:
Vidis, mne zas pokazil den tvoj prispevok 🙂
Reakcia na: kecho #166637:
V týchto prípadoch DPB vystupuje ako obyčajná PO, keďže reklama nie je dotovaná z verejných rozpočtov.
Reakcia na: kecho #166637:

1. Teda podľa záh(r)adníka keď bol Recar v réžií DPB, tak DPB do rozvoju Recaru neinvestoval, resp. nemohol investovať či čo sa snaží tvrdiť? DPB si mohol ponechať trebars 80% zisku na dopravu a 20% dávať na aktivity okolo Recaru.
2. Upadal snáď Recar v rukách DPB? Ďalej
3. DPB má nárok na 55% zo zisku Recaru, ktorý vygeneruje v Bratislave. Teda Recar pridal ešte nejaké plochy a príjem DPB by sa mal teoreticky zvýšiť, aj keď to je sotva možné, lebo to by muselo byť fakt dobre veľa tých reklamých plôch, gratis aby tých 45% to DPB vykrylo.
4. Zaujímavé na tom celé je, že jediný kto sa zaujímal bol BigBoard a hneď to DPB "odsúhlasil" (aj keď nazväť konanie mafiánov politicky nanominovaných do dozornej rady a predstavenstva DPB ako skutočný DPB je silné kafé). Transparentné jak Stalinove bombarďáky ?

Sakra, mal som skvelý obed, dlho som spal, krásny deň a ty mi pošleš článok o Záhradníkových ťahoch a ešte aj s jeho fotkou ? ? ?
Reakcia na: kecho #166636:
Keby si si pozrel co je Lamacska cesta 3 tak je to pomerne velka budova (mozno aj viac budov), ktora sa prenajima rozlicnym subjektom, preto je tam tolko firiem 😉
Reakcia na: Valec #166631:
Kto povedal, ze cestujem do tej Prahy kazdy tyzden? Pointa bola ze pointe rozumiem 😉 A do USA sa samozrejme este nechodim flakat za vlastne, aj ked sa to da ak sa velmi chce 😉
Reakcia na: intony #166617:
Tak zas jeden nestačí, ale menšina áno. ?
Reakcia na: ivanbuto #166642:
Meškanie sa predsa označuje znamienkom mínus ( - ), nie? ?
Reakcia na: Peon #166641:
Nie, tu je tým myslené meškanie.
Reakcia na: Mike #166634:
Správne rozumiem, že keďže je pre zastávky na trati povolená odchýlka +3 min (+239 sekúnd), tak je v poriadku, keď 21-ka odíde z Patrónky smer ASMN o 3 minúty skôr (ako sa mi dvakrát stalo v sedle)? ? A veď 239 sekúnd to sú takmer 4 minúty!!! ?
OFF TOPIC
Re #166633 dopravak123: Ved debatu o scitani ludu tu na tomto dopravnom fore vedies ty, tak sklapni.
TOPIC ON
Reakcia na: Mike #166634:
Ja sa k tomu samozrejme konkrétne a empiricky vyjadriť neviem, keďže tie linky nejazdím... ale Ty uvádzaš v príspevku konkrétne argumenty, resp. okolnosti, zrozumiteľným spôsobom, a niečo také som očakával aj od Dopraváka.
Reakcia na: JeJe #166213:
Neviem či zrovna nebezpečné,funkciou reklamy je aby upútala ľudí a niektorým sa to aj v celku darí ? Je takých zopár dr*nutých,ktoré aj mňa iritujú ? Napríklad Oohland na Solarise (ak ho ešte má) alebo tie na Jasnú na CapaCity ?

Re #166636 kecho: Tak aj tie "Ja&Ty" biznis "firmy" sú tiež v "pohode" ? ?
Dunčo, tu máš pár linkov na osvieženie:

http://strategie.hnonline.sk/showdoc.do?docid=19001&newsDate=06.08.2009

http://ekonomika.etrend.sk/ekonomika-slovensko/bratislava-predala-reklamu-na-autobusoch.html
"Recar vznikol ešte v roku 1991 ako stopercentná dcéra bratislavského dopravného podniku."

len vtedy ešte nevedeli, že v celej tej kauze išlo o tento Recar
http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=24653&SID=2&P=1

pričom podľa dozornej rady teraz zrejme robí reklamu tento, ktorý vznikol až PO predaji pôvodného bigmedii
http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=167246&SID=2&P=1

Z toho mi logicky vyplýva, že za(á)hradníkov predaj a "zmluva na 10 rokov" z 2007 predsa nemôže len tak automaticky prejsť na iný subjekt, ktorý nie je nástupcom toho pôvodného...

DPB ako podnik financovaný z verejných zdrojov nemusel zverejniť nejakú výzvu na uzavretie spolupráce v reklamnej oblasti?
Reakcia na: JeJe #166213:
konečne som na to nezabudol a pozrel sa, kto všetko sídli na tej adrese - a je tam naozaj pekná verbež ?

http://www.orsr.sk/hladaj_sidlo.asp?ULICA=Lama%E8sk%E1+cesta&CISLO=3&OBEC=Bratislava&SID=0&R=on

asi najhustejšie obývané miesto Cyperčanmi na SVK 😉
Reakcia na: Mike #166550:
to fakk sa podarilo docieliť vypnutie Vlčieho Hrdla cez víkend? ? A teraz tam pridali minútu? Hech, tak tu sa všetko robí opačne...

Re #166634 Mike: som napísal, že PRE MŇA je tento článok ... teda iba môj názor som sem hodil...

Re #166630 intony: povedal človek z praxe... ? ?
Reakcia na: Dopravák #166627:
Neobjektivny je vo viacerych bodoch:
- nie pri všetkých linkách, kde sa pridala chrono sa aj zvýšila výprava, pri veľalinkách aj po pridaní minútostal ten istý počet vozov
- sú aj ďalšie linky, kde iba minimum vodičov, aj v "b" chrono vie dojsť na 0 (alebo dokonca do tolerancie -3), ale s nimi sa nič nerobilo a ani sa nespomínajú
- pri niektorých linkách bolo fakt treba pridať, lebo 99% vodičov chodilo na konečnú viac ako na -3. Pri týchto linkách sa zvýšila presnosť MHD.
- ale napr. pri takej L70 bol problém, že došli pod most tak zmeškané (cez víkend), že pred nosom odišli prípoje L37 a L91. Nakoľko na L70 ostali odchody zo ŽST PB zachované, pridaním jazdnej doby sa nič nevyriešilo, lebo aj naďalej môžu zdrhnúť prípoje, akurát L70 dojde pod most s menším meškaním.
- a je otázne, pri ktorých linkách sa čerpalo na základe údajov z DAT-kariet z palubáku, alebo kde to bolo pridávané na základe podnetov jednotlivca...

Na druhej strane toto je článok na nezávislých stránkach o mhd, takže niekto tu napísal svoj názor na základe subjektívneho posúdenia veci. Z časti má pravdu, z časti nie. ?

A ináč už sa to rozoberalo už aj tu:
#166549 a tu #166550

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.