Zdravím. V popise k modelu T6 sa píše, že v roku 1996 bola testovaná jazda v trojvozovej súprave. Existujú z tohto testovania nejaké fotky, alebo nejaká správa o ňom (napríklad či nevznikali problémy s napájaním, ovládaním dverí a podobne)? Ďakujem.
-Myslis, ze v podniku niekto tusi, ze 70 cez vikend nadvazovala pod mostom na 37 a 91?
-Pridat minutu do chrono je jedna vec, ale zvysit vypravu vikendovej 70 o 2 vodicov vec druha, najma ak 70 ma spolocnu konecnu s dalsimi linkami a teda su mozne prejazdy..
-Myslim, ze 5min sa do vikendovej 63 v smere do ASP pridalo nahodou, z datiek vysli meskania 2min oproti povodnym CP (63 premaval v tzv "C" rezime, kedze Solarisy boli sviznejsie ako klbaky), avsak zaroven sa na CP 63 cez vikend aplikoval pomalsi klbakovy "B" rezim, ktory je o dalsie 3min pomalsi je z toho nezmyselnych 5min ..
Čaute, nevedel by mi niekto z vás napísať, aké sú náklady na vzkm a na osobokm pre autobus, trolejbus a električku v BA? Tiež by ma zaujímalo, či bola v niektorom projekte budovania metra v BA vypočítaná aj návratnosť takejto investície. Díky
1. Teda podľa záh(r)adníka keď bol Recar v réžií DPB, tak DPB do rozvoju Recaru neinvestoval, resp. nemohol investovať či čo sa snaží tvrdiť? DPB si mohol ponechať trebars 80% zisku na dopravu a 20% dávať na aktivity okolo Recaru.
2. Upadal snáď Recar v rukách DPB? Ďalej
3. DPB má nárok na 55% zo zisku Recaru, ktorý vygeneruje v Bratislave. Teda Recar pridal ešte nejaké plochy a príjem DPB by sa mal teoreticky zvýšiť, aj keď to je sotva možné, lebo to by muselo byť fakt dobre veľa tých reklamých plôch, gratis aby tých 45% to DPB vykrylo.
4. Zaujímavé na tom celé je, že jediný kto sa zaujímal bol BigBoard a hneď to DPB "odsúhlasil" (aj keď nazväť konanie mafiánov politicky nanominovaných do dozornej rady a predstavenstva DPB ako skutočný DPB je silné kafé). Transparentné jak Stalinove bombarďáky ?
Sakra, mal som skvelý obed, dlho som spal, krásny deň a ty mi pošleš článok o Záhradníkových ťahoch a ešte aj s jeho fotkou ? ? ?
Keby si si pozrel co je Lamacska cesta 3 tak je to pomerne velka budova (mozno aj viac budov), ktora sa prenajima rozlicnym subjektom, preto je tam tolko firiem
Kto povedal, ze cestujem do tej Prahy kazdy tyzden? Pointa bola ze pointe rozumiem A do USA sa samozrejme este nechodim flakat za vlastne, aj ked sa to da ak sa velmi chce
Správne rozumiem, že keďže je pre zastávky na trati povolená odchýlka +3 min (+239 sekúnd), tak je v poriadku, keď 21-ka odíde z Patrónky smer ASMN o 3 minúty skôr (ako sa mi dvakrát stalo v sedle)? ? A veď 239 sekúnd to sú takmer 4 minúty!!! ?
Ja sa k tomu samozrejme konkrétne a empiricky vyjadriť neviem, keďže tie linky nejazdím... ale Ty uvádzaš v príspevku konkrétne argumenty, resp. okolnosti, zrozumiteľným spôsobom, a niečo také som očakával aj od Dopraváka.
Neviem či zrovna nebezpečné,funkciou reklamy je aby upútala ľudí a niektorým sa to aj v celku darí ? Je takých zopár dr*nutých,ktoré aj mňa iritujú ? Napríklad Oohland na Solarise (ak ho ešte má) alebo tie na Jasnú na CapaCity ?
Re #166636 kecho: Tak aj tie "Ja&Ty" biznis "firmy" sú tiež v "pohode" ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon