Reakcia na: kecho #166637:
1. Teda podľa záh(r)adníka keď bol Recar v réžií DPB, tak DPB do rozvoju Recaru neinvestoval, resp. nemohol investovať či čo sa snaží tvrdiť? DPB si mohol ponechať trebars 80% zisku na dopravu a 20% dávať na aktivity okolo Recaru.
2. Upadal snáď Recar v rukách DPB? Ďalej
3. DPB má nárok na 55% zo zisku Recaru, ktorý vygeneruje v Bratislave. Teda Recar pridal ešte nejaké plochy a príjem DPB by sa mal teoreticky zvýšiť, aj keď to je sotva možné, lebo to by muselo byť fakt dobre veľa tých reklamých plôch, gratis aby tých 45% to DPB vykrylo.
4. Zaujímavé na tom celé je, že jediný kto sa zaujímal bol BigBoard a hneď to DPB "odsúhlasil" (aj keď nazväť konanie mafiánov politicky nanominovaných do dozornej rady a predstavenstva DPB ako skutočný DPB je silné kafé). Transparentné jak Stalinove bombarďáky ?
Sakra, mal som skvelý obed, dlho som spal, krásny deň a ty mi pošleš článok o Záhradníkových ťahoch a ešte aj s jeho fotkou ? ? ?
kecho
http://strategie.hnonline.sk/showdoc.do?docid=19001&newsDate=06.08.2009
http://ekonomika.etrend.sk/ekonomika-slovensko/bratislava-predala-reklamu-na-autobusoch.html
"Recar vznikol ešte v roku 1991 ako stopercentná dcéra bratislavského dopravného podniku."
len vtedy ešte nevedeli, že v celej tej kauze išlo o tento Recar
http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=24653&SID=2&P=1
pričom podľa dozornej rady teraz zrejme robí reklamu tento, ktorý vznikol až PO predaji pôvodného bigmedii
http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=167246&SID=2&P=1
Z toho mi logicky vyplýva, že za(á)hradníkov predaj a "zmluva na 10 rokov" z 2007 predsa nemôže len tak automaticky prejsť na iný subjekt, ktorý nie je nástupcom toho pôvodného...
DPB ako podnik financovaný z verejných zdrojov nemusel zverejniť nejakú výzvu na uzavretie spolupráce v reklamnej oblasti?