
mas pravdu v 19 bodoch z 20-zalostna bilancia 
Ale dovolim si to prirovnat k vodicovi metra, vlaku alebo v podstate hocicoho "hromadneho"-bolo by nonsens, keby sa k vodicovi metra alebo rusnovodicovi dobijali ludia, ci ide tam a tam!... Cestujuci by mal mat moznost byt informovany o svojej ceste skor, ako pouzije dopravny prostriedok-tak je to aj vo vyspelych zapadnych statoch. Aj "ochotu" vodica ilustrujem na priklade: znutra vozidla sa do kabiny Iku 435 dobijala pani, ktora chcela informaciu, kde moze spravne vystupit. Vonku ale vartovala dispecerska Felicia a vodic "bol videny, ako sa rozprava za jazdy". Vysledok-strhnute stovky z vyplaty. Tak vodic radej vyuzije "mensie zlo" v podobe roztrpceneho, nadavajuceho alebo sklamaneho potencialneho cestujuceho ako prist o 300-800 korun za kazdu ochotu...

Andy