Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #162257:
ale iba cez víkendy a na L206 počas sedla nie?

Re #162262 Ruslan: s tou trolejbusovou dopravou je to buď ten retard Slávik alebo ten jeho spoločník ? keď som mal toho blba na ICQ, tak mi vypisoval, že on si predstavuje trolejbusy po celej Petržalke, že to by tu mala byť ako ekologická trakcia a k tomu ako NS MHD vlak.

Re #162265 intony: mohla by prejsť cez Rádiovú a pokračovať do Avionu alebo od Rádiovej ísť na Technickú, nemusela by tak premávať L58 až na Technickú a tí čo by chceli ísť na Technickú by prestupovali z t-busov na Rádiovej.
Reakcia na: aquila #162264:
Lepšie ako lepšie, chýba tam práve ten smer z Ivánskej smerom do Vrakune. Dnes sa kvôli tomu otáčajú desiatky áut na priľahlom parkovisku. I keď... tento smer má nahradiť prepojenie Hradskej na Galvaniho.

Posúdenie sa robilo v roku 2009, akurát že sa posudzovali zastávky navrhnuté v materiály z roku 2001. Význam by tá zastávka mala, keďže by bola lokalizovaná priamo v hustozastavanej oblasti (hádam ako jediná). Byť z okolia cintorína na hlavnej stanici (prípadne aj v Eurovei) za 12-15 minút je celkom fajn predstava. Zastávka Avion (v súčasnosti Terminál Integrovanej Osobnej Dopravy Ružinov) má byť v dočasnej polohe na úrovni obratiska Súhvezdná a v cieľovom stave na úrovni priecestia Hradská.

Re #162267 S499.1023: Presne tie. Aj tak sú hneď v niekoľkých štúdiách (vždy v inej forme a množstve) navrhnuté.
Reakcia na: Valec #162258:
Aké výhybky tam chceš budovať? Dúfam, že nechceš vyrábať spojky medzi rozličnými traťami, aby sa na tom mohla vyzúriť AŽD...?
Reakcia na: intony #162265:
Priebežná konečná: Vajnory - ... - Cesta na Senec - Rožňavská - Galvaniho - Edisonova - Rádiova - Rožňavská - Cesta na Senec - .. - Vajnory
Reakcia na: no.ev.di. #162219:
To kde by sa 53 točila? Vo vozovni? Na Hanánckej?
Reakcia na: Valec #162258:
osobne sa mi toto mimourovnove krizovanie pozdava daleko viacej. pre plynulost je to lepsie ..

ad martinsky cintorin, mi prijde trosku zbytocna. najma mi pride moc blizko zastavky "avion", alebo ako to budu volat, ktoru by mohli pri trosku chceni docela chytro spojit s elektrickovym obratiskom a ta zastavka najma kvoli business centram by nemala konkurenciu (oproti martinskemu cintorinu, kde toho moc neni)

od 2001 sa na dopravnych tokoch velmi vela zmenilo
http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/doprava/k-nosnemu-dopravnemu-systemu-31-pripomienok.html?page_id=218293

"Proti takémuto vedeniu koľajovej dopravy v Petržalke sú traja diskutujúci a jeden navrhuje použiť výlučne trolejbusovú dopravu." ?

Druhé kolo verejnej diskusie za účasti odborníkov, dopravných inžinierov, projektantov, ale aj laickej verejnosti, bude 16. marca od 17:00 v Kongresovom centre Technopolu na Kutlíkovej. ? ?
Reakcia na: ufo #162259:
Kľudne môže byť zapustená aj železnica, ale mne vyjde oveľa jednoduchšie aj lacnejšie zapustiť v tomto mieste cestu, ako železnicu.

Jedna koľaj na Biskupice plná je, ale čo bráni tomu, aby v prípade budovania TIOD Bratislava-Ružinov (či už v dočasnom alebo vo finálnom stave) boli vybudované koľajové spojky tak, aby bolo možné aspoň dnešnú "strednú koľaj" využívať aj pri jazde z Biskupíc. To pri prípadnom zdvojkoľajnení trate do Biskupíc bude treba spraviť tak či tak. A trať na letisko sa môže (po vystúpaní do potrebnej úrovne niekde na úrovni obchodného domu KIKA) zapojiť do dnešnej trate do Biskupíc. Tým pádom by boli v úrovni zastávky Martinský cintorín 3 koľaje:
- Nové Mesto - ÚNS
- ÚNS - Nové Mesto, Podunajské Biskupice - Nové Mesto
- Nové Mesto - Podunajské Biskupice, Nové Mesto - Letisko, Letisko - Nové Mesto (táto by bola zrejme najvyťaženejšia, ale pri dĺžke spoločného úseku cca 2 km a predpokladanom počte vlakov na letisko cca 4 za hodinu by som nevidel ako tragické).
Reakcia na: Valec #162258:
Prečo by nemohla byť železnica zapustená? Bolo by to praktickejšie a aj by sa znížil hluk. Dať dole cesty a chodcov nechať niekde na povrchu je pochybné.

Neviem, aké bude využitie koľaje na letisko, ale na koľaj BNM-Podunajské Biskupice je už teraz problém niečo nakresliť, nie ešte keď tam začne jazdiť v 30 min takte Regiojet. A to tam nie sú nejaké pp trasy...
Reakcia na: aquila #162252:
Ja som si vždy skôr prestavoval, že mimoúrovňové križovanie bude riešené tak, že Trnavská aj Ivánska cesta klesne na potrebnú úroveň, pričom "v jame" zostane klasická križovatka. Teda niečo ako v Šenkviciach. Priechod pre chodcov a cyklistov by pritom mohol byť kľudne na povrchu.

Mimochodom, kvôli tej štvrtej koľaji na letisko (mimochodom vôbec neviem na čo dobrej, keď vybudovaním zopár výhybiek by stačili s rezervou aj súčasné tri) argumentujú ŽSR že nie je priestor na vybudovanie železničnej zastávky Martinský cintorín, ktorá mala v posudzovaní efektívnosti najvyšší prínos čo do počtu cestujúcich zo všetkých v BA navrhovaných (v roku 2001, teda nie tých v tuneli TEN-T) - teda vyšší ako aj zastávka DNV-sídlisko. ?
Reakcia na: no.ev.di. #162249:
Nehovoriac o zhoršení na 206 a 209.
Reakcia na: Vladimír #162248:
Presne tak a nie veci, že 2 roky premávala cez Záhradnícku a Svätoplukovu 217 a 216 cez AS Mlynské Nivy a potom zas naopak.
Reakcia na: no.ev.di. #162219:
To s tým končením 53 na Trnávke myslí vážne, aj niekto v DPB? ? Však už teraz je pomaly nedostatok krátkych t-busov a odkiaľ by zobrali ďalšie, ktorými by zahustili 204/205???
Reakcia na: no.ev.di. #162253:
co viem, tak sa uvazovalo bud o dalsom odpajacom pruhu od apolla, alebo potom takym divnym kruhacom pri napojeni z bosakovej na dolnozemsku.... ma to GIB... da sa to vyziadat, ale to povazujem za jednu z najmenej potrebnych investicii v BA.. za tu cenu sa mozu poriesit useky co daleko viac horia ..
Reakcia na: aquila #162252:
nenašiel by sa tam niekde aj obrázok projektu pre mimoúrovňovú odbočku z mosta Apollo na Bosákovu prosím ťa?
Reakcia na: derik #162202:
pri trosku sikovnosti a normalnosti nasich institucii sa prejazd ivanska cesta mohlo riesit cez TEN-T projekt spolu s "koridorizaciou" uzla bratislava a riesenia BID, kedze tento usek sa bude tak ci tak modernizovat ..

tunak je navrh ministerstva na mimourovnove krizenie ...

http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=9841

jediny problem by bol smer do mesta, kde neni dostatocne dlhy pripajaci pruh od vrakune ..

len to by museli ZSR, magoriat a ministerstvo spolu aj rokovat ...
Reakcia na: Solider #162250:
málo vozidiel? ? neviem ani ja...
Reakcia na: no.ev.di. #162249:
Prvá redukcia bola kvôli nedostatku vodičov, ale prečo bola tá druhá a prečo sa interval aj napriek dostatku vodičov nevrátil do pôvodného stavu? Nie sú peniaze?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.