Reakcia na: intony #162223:
to, že na L96 dopyt je, je neodškriepiteľné. Pravdou však je, že 3-4x spoje vykonané Solarisom alebo klbákom ten počet ľudí "dajú" ako sa slangovo povie. Čo sa týka cestovania na ŽST Nové Mesto, tak po rozkopaní predstaničného priestoru bude nejaká silnejšia premávka k ŽST N.M. aktuálnejšia o niečo viac. Pri ceste z Avionu do Petržalky by mohli ľudia využiť v i=4/7-8/5//7-8 spoj na zast. Trnavská a tam prestúpiť na L96, ktorej všetky spoje by šli na ŽST Nové Mesto.Tento problém konkrétne L96 je dvojsečnou zbraňou, lebo na tej istej báze, by sa dal udržať aj systém liniek v Petržalke pred 9/2005 podpopredný argumentami, že "ľudia s tým jazdia" a to je práve to, že keď už tá linka premáva, tak sa s ňou dotyčný odvezie. De facto ani v Petržalke nemohol nikto povedať, že by tie linky ako 80,81,86,90,97 a iné neboli využité. Problémom však bolo to, že počet vozidiel, ktorý ten systém hltal bol menej efektívny a žiadalo sa reorganizovať. To isté platí teda v prípade môjho návrhu redukcie z L61,63 a 96 do Avionu na 61 a 63. Dôvodom je, že sa podarí posilniť L61 a 63, zaviesť preklad a lepšia orientácia bude v tom. Takisto sa môžu Karlovešťania ohrádzať, že sú proti redukcií alebo rušeniu L133, lebo s ňou jazdia, no bodaj by nejazdili, keď to existuje. Keby neexistovala, tak by ľudia využívali paralelne premávajúce električky a tiež nosnú t-bus linku 33, do ktorej šli nemalé peniaze.
no.ev.di.
Re #162215 intony: zatiaľ by "na papieri" šlo :
1. zaviesť nosnú L30 pre Lamač,
2. namiesto L39,61 a 63 zaviesť dve linky v preklade na Trnavskej ceste s tým,že L61 by zostala a L63 by jazdila cez Galvaniho. L96 by končila na Novom Meste a verím, že by sa dalo s Avionom dohodnúť na reorganizácií liniek za cenu toho, že by za L63 a 96 premávala jedna linka v pravidelných odstupoch ? Avion zas niesú arogantní J&T. V takom prípade bude ale treba domyslieť kde by L63 z Avionu končila.
3. V Rači porobiť zmeny na L52,54,55,56 a 65 :
- L52 : bez zmeny trasy, i=6-7-13/30/20//30, 2x za hodinu od Východného pokračuje v trase : Príjazdná - ŽST Vajnory - Čierny hodník - zast. Uhliská (priebežná konečná) - Pri mlyne - Pračanská - ŽST Vajnory - Príjazdná - a pokračovanie do Rače
- L56 : Tbiliská - Detvianska - Východné - ... - Studená = odstránená zachádzka cez Barónku, kt. preberá L65, i=20/30/20//30
- L65 : Tbiliská - Barónka - Nám. A. Hlinku - Detvianska - Púchovská - Na pantoch - Rybničná - ... - Hradská - Dolné hony, v úseku Nám. A. Hlinku - Na Pantoch sú počas špičky vložené spoje do 1/2 intervalu = náhrada za L55, i=15/30/15//30
4. DPB má prichystaný aj plán na točenie L53 v Trnávke, kde by ľudia z Vajnor prestupovali na trolejbus, čím by sa šetrili vzkm a-busov a využívali by sa viac trolejbusy. Nepoznám síce bližšie situáciu ohľadom problému s prístupom na zast. Technická no vraj keby sa od zast. L63,65 a 96 vybudoval chodník do tej oblasti, odpadla by potreba L58 do tejto oblasti a tiež sa uvažovalo aj o zrušení L58 nakoľko je Mierová kolónia vraj dobre dostupná peši od električky.
5. Keď sa tu načtrla možnosť skrátenia L37 po Patrónku, príp. po Tesco Lamač pri zavedení nosnej L30 pre Lamač, tak ma napadla možnosť zlúčiť L20 a 22, pričom by sa spoje L22 skrátili po Tesco Lamač a vložili sa do CP L20. Dopravu k NOÚ by zabezpečovala L37 počas pracovných dní v čase 5:30 - 20:00 a mimo tejto doby by sa točila na Patrónke, príp. na Tescu Lamač.
6. Vlčie hrdlo - tak tu ma absolútne nič nenapadá nakoľko dve linky viesť by znamenalo, že by bola iba jedna linka, ktorá by ďalej pokračovala do P.Biskupíc a muselo by sa rozhodnúť akým smerom by to bolo, či v smere L70 alebo 87 a zas akým smerom do mesta potrebujú fakt nutne spojenie. L87 jazdí takto pokiaľ viem hlavne kvôli študentom, L70 kvôli spojeniu s AS a centrom a L74 kvôli spojeniu s Bajkalskou a Hl.st.
7. Posledná vec, čo by sa dala spraviť je spraviť konečne niečo s nesystémovým súbehom L84 a 99 a spojiť tiež L34 s 84 a nejak to dať dokopy s L83. Možno by si to vyžiadalo aj úpravy na trase L88.