Reakcia na: derik #162285:
sú to grázli proste... namiesto toho aby sa podporovala v rámci regiónu doprava na dlhšie cesty vlakom, tak sa to robí naopak, všetkých tlačia do autobusov. Ešte aj trať 160 nám schátra, čo teda bude hotová pohroma ? Nehovorím, že tam keď nie je práce, že je koho prepravovať no sú úseky, kde sa prevádzky Os vlakov, aspoň v podobe 813+913 alebo troj či štvorvozňovej súpravy predsa vyplatí. Milujem ten klasický argument, keď sa povie že :"Ľudia na tomto úseku necestujú a preto nemá pre železnice zmysel tam vytvárať nové spoje." na úsek, kde nič nepremáva, tak logicky tam ani nikto nemôže cestovať ? ale je to obľúbený argument železníc ako takých, resp. tzv. "odborníkov", ktorí tam pracujú 1-2 roky a už rozdávajú rozumy a 20-30 rokov pracujúcim ľuďom na železnici vlasy stávajú dupkom z tejto demencie. Tá Bc. práca od chlapíka čo študoval na dopravnej fakulte bola skvele vypracovaná, nakoľko odstránil osobné vlaky tam, kde bola fakt veľká vzdialenosť od vlakovej zastávky k dedine, zas prestrelil s tým nadmerným vypravovaním vlakov na niektorých lokálnych tratiach, ale to by sa dalo ešte vyškrtať. Hlavnou výhodou toho celého bola taktová doprava.
no.ev.di.
Re #162262 Ruslan: s tou trolejbusovou dopravou je to buď ten retard Slávik alebo ten jeho spoločník ? keď som mal toho blba na ICQ, tak mi vypisoval, že on si predstavuje trolejbusy po celej Petržalke, že to by tu mala byť ako ekologická trakcia a k tomu ako NS MHD vlak.
Re #162265 intony: mohla by prejsť cez Rádiovú a pokračovať do Avionu alebo od Rádiovej ísť na Technickú, nemusela by tak premávať L58 až na Technickú a tí čo by chceli ísť na Technickú by prestupovali z t-busov na Rádiovej.