Reakcia na: no.ev.di. #154104:
Takže sme sa viac-menej dostali k môjmu návrhu, ktorý som zverejnil pred rokom na mestskadoprava.net. ? Čo sa týka číselného označenia, som jednoznačne za to, aby linka 16 bola označená ako 3 a 8 (lebo tá 16-ka je mätúca, plno ľudí ani na konci jej prevádzky nerozumelo tej trase, je absolútna blbosť, aby linka sama seba krížila a na Vazovovej by stála 16-ka aj v smere na Obchodnú aj v smere na Špitálsku, čo by spôsobovalo chaos) a linka 17 ako 7 (nech zbytočne nejdeme do veľkých čísel, 7-ka bola navyše kedysi typickou karloveskou linkou). Čo sa týka nasadenia vozidiel, dal by som K2S/K2G na linky 2, 7 a 13, na ostatné súpravy. Časť K2S (napr. prvých 10) by sa tým pádom presunula do Juráku. ? Čo sa týka intervalu, som jednaznačne za to, aby bol cez víkend 12-minútový, nie 15-minútov (od 7:00 do 19:00)ý. Aj nosné trolejbusové linky 201 a 202 majú cez víkend 12-minútový. Narastú síce vzkm, ale podľa mňa to stojí za to. Taktiež som za zachovanie posilových spojov v rannej špičke v Ružinove počas školského roka (tak ako uvádzam vo svojom návrhu), jazdili by tam K2S/K2G, na ostatných ružinovských linkách súpravy.
ibaže bez L8, nemáš tam ani posilu Račianskej radiály ráno a poobede. Ešte sa ti tam podarilo spojiť L12 s jednou linkou z východnej radiály, v tvojom prípade Vajnorskej na ŽSTNM. Keby som vedel na 100% že sa nebude protestovať proti zrušeniu spojenia Šafko - nábrežie - KV - Dúbravka, tak v pohode. Zatiaľ tam beriem L12 ako nemenný prvok.
no.ev.di.
Čo sa týka KV, tak dnes tam je 25 spojov/h počas sedla a poobedia. V mojom návrhu je to 22-23 spojov/hodinu počas sedla a počas obidvoch špičiek 30 spojov/hodina.
Dá sa v návrhu A) aj
- na L3 dvojičky = zrušiť L8, Ružinov to s intervalom 8min pri dvoch liniek obsluhovaných dvojičkami prežije v pohode.
- na L7 Kačice = kapacita v KV pôjde mierne dole v RŠ, ale PŠ pôjde hore, no Kačky tam vystačia a na Račianskej budú premávať dve celotýždenné linky obsluhované 2xT (3 a 5), plus jedna špičková "kačacia" posila.
Tu by sa dala každý deň ušetriť ráno na výprava 7 vozidiel na L8 v čase 5:45-8:30 (počítam aj čas potrebný na výjazd z vozovne na linku a záťah späť, pričom po 7:dačo by už L8 od centra pokračovala ako L7 na ŽST Vinohrady a do vozovne)