Reply on: intony #154112:
Neuvedomil som si, ze tu zastavku zjednotili, ale na druhej strane, neslo by o prvu linku, ktora by mala na jednom nastupisti zastavku vo viac smeroch.
Jednoznačne súhlasím s Majom.
ibaže bez L8, nemáš tam ani posilu Račianskej radiály ráno a poobede. Ešte sa ti tam podarilo spojiť L12 s jednou linkou z východnej radiály, v tvojom prípade Vajnorskej na ŽSTNM. Keby som vedel na 100% že sa nebude protestovať proti zrušeniu spojenia Šafko - nábrežie - KV - Dúbravka, tak v pohode. Zatiaľ tam beriem L12 ako nemenný prvok.
návrhu som 4 dal do KV, pričom sa má točiť cez Šafko späť na Zlaté piesky. ? Tak tu dám ešte raz modifikovaný návrh
už bez L8, so zmenou nasadení vozidiel a pôvodným číslovaním. Ešte som prehodil L2 a 4 konečné. L2 by mala 26min jazdu a L4 by mala 41min okruh, namiesto 55min. Ale dá sa to kľudne ponechať ako to bolo pôvodne teda L2 na ŽST Nové Mesto (keď sa nejeden pýta "načo mi je spojenie Hl.st. - ŽSTNM") a L4 na Zlaté piesky.
no.ev.di.
Čo sa týka KV, tak dnes tam je 25 spojov/h počas sedla a poobedia. V mojom návrhu je to 22-23 spojov/hodinu počas sedla a počas obidvoch špičiek 30 spojov/hodina.
Dá sa v návrhu A) aj
- na L3 dvojičky = zrušiť L8, Ružinov to s intervalom 8min pri dvoch liniek obsluhovaných dvojičkami prežije v pohode.
- na L7 Kačice = kapacita v KV pôjde mierne dole v RŠ, ale PŠ pôjde hore, no Kačky tam vystačia a na Račianskej budú premávať dve celotýždenné linky obsluhované 2xT (3 a 5), plus jedna špičková "kačacia" posila.
Tu by sa dala každý deň ušetriť ráno na výprava 7 vozidiel na L8 v čase 5:45-8:30 (počítam aj čas potrebný na výjazd z vozovne na linku a záťah späť, pričom po 7:dačo by už L8 od centra pokračovala ako L7 na ŽST Vinohrady a do vozovne)