Reakcia na: MatejBA #154067:
Je to ako návrh
ibaže bez L8, nemáš tam ani posilu Račianskej radiály ráno a poobede. Ešte sa ti tam podarilo spojiť L12 s jednou linkou z východnej radiály, v tvojom prípade Vajnorskej na ŽSTNM. Keby som vedel na 100% že sa nebude protestovať proti zrušeniu spojenia Šafko - nábrežie - KV - Dúbravka, tak v pohode. Zatiaľ tam beriem L12 ako nemenný prvok.Až teraz som si všimol, že v
návrhu som 4 dal do KV, pričom sa má točiť cez Šafko späť na Zlaté piesky. ? Tak tu dám ešte raz modifikovaný návrh
už bez L8, so zmenou nasadení vozidiel a pôvodným číslovaním. Ešte som prehodil L2 a 4 konečné. L2 by mala 26min jazdu a L4 by mala 41min okruh, namiesto 55min. Ale dá sa to kľudne ponechať ako to bolo pôvodne teda L2 na ŽST Nové Mesto (keď sa nejeden pýta "načo mi je spojenie Hl.st. - ŽSTNM") a L4 na Zlaté piesky.Variant b/ (podstatou tejto varianty bolo zachovanie L5)
2 : Zlaté piesky – Vazovova – Hlavná stanica a späť, TT, 8/8/8//15
4 : ŽST Nové Mesto - Trnavské mýto - Špitálska - «Šafárikovo nám. – Nám. Ľ. Štúra a späť, TT, 8/8/8//15
5 : Rača – Obchodná – tunel – Dúbravka a späť, TT, 8/8/8//15
9 : Karlova Ves – tunel – Kamenné nám. – Trnavské mýto – Ružinov a späť, TT, 8/8/8//15
12 : Dúbravka - nábrežie - «Nám. Ľ. Štúra - Šafárikovo nám. a späť, TT, 8/8/8//15
13 : Hlavná stanica – Obchodná – «Šafárikovo nám. – Nám. Ľ. Štúra a späť, K2, 8/8/8//15
16 : Rača - Americké nám. - Nám. SNP - Obchodná - Vazovova - Ružinov a späť, TT, 8/8/8//15
17 : ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Americké nám. - Jesenského - nábrežie - Karlova Ves a späť, K2, 8/-/8//-
810zssk
Ja som si to zapamatal podla toho ze to ide presne naopak oproti tomu co vravi logika ?