KLF: myslim ze co sa zvrsku tyka, rozdiel v jeho hlucnosti by nebol citelny, ked sa on staraju a ma udrzbu ako treba. A na udrzbu je ten otvoreny zvrsok daleko lepsi. (neuvazujem s hlucnostou ocelovych mostov a pod.:-)) druha vec je stav trati v BA a stav podvozkov v BA (pretoze aj to na seba navzajom vplyva - ked opravis podvozok a behas s nim po blbej trati, tak ho za xvilu dorantas a ak behas blbym podvozkom po dobrej trati stane sa za xvilu to iste - z tohto dovodu by napriklad bola dobra zmena rozchodu, pretoze 1. spravila by sa generalka trati a 2. stare 1000kove podvozky v rozlicnom technickom stave by nebehali po novych 1435kovych tratiach (lebo by tam bolo treba podvozky nove). Pravidelnu udrzbu trate by vsak bolo treba bez ohladu na rozchod ! Bohuzial vsak penazi jesto malo...)
Turbo
Myslel som "Nevrd mi ze na zatvorenom zvrsku hucis menej ako na otvorenom." Nemam pocit ze by bol Ruzinov alebo Spitalska tichsia ako otvoreny zvrsok za Rackom.