Reakcia na: Turbo #15115:
nie uplne.. vymenis kus zvrsku, mozno opravis neake podvozky, ale zas budes jazdit zlymi podvozkami po dobrom zvrsku a dobrymi po zlom zvrsku. A chyby z tych blbych casti sa ti roznesu do tych dobrych... pre toto som pisal zeby na stav trati mala velmi kladny vyznam zeman rozchod (nehovoriac o tom, ze potom by bolo nutne spravit rekonstrukciu vsetkych trati v relativne kratkom case a ked by to bolo nutne, tak peniaze by sa uz niekde nasli (aj dnes sa najdu, ked je to velmi nutne, ale ked sa po tom este jazdit da, tak sa proste jazdi az kym sa neda a az potom sa tie peniaze najdu))Inac povedane: zmena rozchodu by vyzadovala jednorazove vysoku investiciu (ale nizsiu ako metro:-) ), znamenalo by to vsak skokovy prechod v kvalite elektrickovej dopravy na inu uroven (nesmelo by sa vsak zabudat na udrzbu, co je zatial vsak staly problem)
Ty mas pravdu z teoretickej stranky, ja z praxe. A z praxe Ti mozem povedat, ze na otvorenom zvrsku v Bratislave hucim viac ako na povedzme asfalte. Hlucnost (od najnizsej): asfalt, kocky, otvoreny zvrsok - trava, otvoreny zvrsok - kamene, zelezny most.
J
Som rád, že ten I415 bude O.K. aspoň dúfam. To namiesto toho TAMu mali hento zrekonštruovať. Najlepšie by bolo, keby zrekonštruovali všetko čo je v ohrade
m@rtin: Popiš pražský systém chronometráži.
Tomaš: ale niekto tu písal, že jeden I435 je už navrhnutý na vyradenie. O tom nevieš či je to pravda.
KLF: Ale veď Tomáš to nemyslel nijak zle, bola to obyčajná ftipná poznámka. Takých povieš aj ty, aj ja dosť.