Príde ďalších 10 TEDOMov:
http://bratislava.sme.sk/c/5196266/dopravny-podnik-asi-zvazi-aj-treti-tender-na-autobusy.html
"Okrem toho by sa mal vozový park "rozrásť" o desať kratších vozidiel značky TEDOM, pôjde o osvedčený dlhodobý prenájom."
http://bratislava.sme.sk/c/5196266/dopravny-podnik-asi-zvazi-aj-treti-tender-na-autobusy.html
"Okrem toho by sa mal vozový park "rozrásť" o desať kratších vozidiel značky TEDOM, pôjde o osvedčený dlhodobý prenájom."
, tak mi přišlo, že jí neustále ujížděl zadek, i v sebemenších zatáčkách. Nevím jestli to bylo stylem jízdy řidiče, ale naše jízda každopádně skončila na výjezdu ze zastávky Michelská (směr Želva), kdy při "odpichu" ze zastávky ujel zadek natolik, že bouchnul do zaparkovaného auta pod tou zídkou vedle kolejí.
. najlepsia alternativa by bola keby tych par spojov 184 koncilo v ovsisti aj tak tam zacinaju aj koncia ? ?.

Ike
Ono existuje niečo také, čomu sa hovorí regionálna spádovitosť, laicky povedané, každé väčšie mesto má určité územie, z ktorého priťahuje obyvateľov (napr. do práce, školy, zábavu).
Keďže sa zhodneme, že osobné vlaky sú najmä pre dennú dochádzku, potom by nebolo na škodu vychádzať z tej spádovitosti. So vzdialenosťou ale vplyv jedného mesta klesá a stúpa vplyv iného...
ak si zoberieme príklad z trate 120, tak potom (ak ideme od BA), na zastávkach a staniciach blízko pri BA je veľký počet cestujúcich čo idú do BA. Postupne, keď sa vzdiaľujeme tak stúpa podiel cestujúcich do TT až dôjdeme k bodu, kde je to pol na pol (to by mohol byť Pezinok). Potom, ako sa blížime k TT podiel BA klesá a stúpa podiel TT až tak, že možno z poslednej obce pred TT cestujú všetci do TT...
takto sa dá pokračovať pri všetkých veľkých mestách a staniciach až do ZA (teda až do KE)...
Čo tým ale chcem povedať? Že hromadne sa cestuje v rámci týchto spádových území, čo však nevylučuje existenciu cestujúcich mimo nich (napr spomínaný Plevník-Drieňové - Turany). Títo cestujúci (pokiaľ tu nie je nejaká existencia významného podniku a pod) sú v malom počte a sú takmer individuálni.
Nevýhodou veľkého množstva spojov, je však nasledovné:
Veľký počet vozov (vozne a lokomotívy)
Zbytočné upchávanie staníc (lebo ten vlak musí niekde aj stáť)
Nevýhodou jedného spoja BA a KE je spomenutá rozdielnosť napajácej sústavy
ale najmä
dlhšia trať = väčšia kolíznosť
dlhšia trať = vlak môže nabrať väčšie meškanie...
Prínos pre pár indivíduí, ktorí denne cestujú napr. Plevník-Drieňové - Turany by bol malý v porovnaní s ohrozením možného zdržania vlaku na takejto dlhej trati pre všetkých cestujúcich...
ale to je len môj názor... nehádam sa, nepresviedčam