Reakcia na: kecho #142955:
zaujimava trasa, ale mal by som k nej vyhrady 
po trase 84 Ovsiste - Sustekova - Einsteinova - Zochova - PV, stratis spojenie na Zastavku Dvory resp. Aupark (na novom moste) co ludia vyuzivaju na prestup pod Novy most alternativne na L59 do race


ano je tu alternativa L88 pod novy most, ale ked uz je ta prestupna tarifa tak vyuzivat treba vsetky alternativy prestupu ?
no.ev.di.
- 110 : Bratislava - Kúty - Břeclav ČD
- 120 : Bratislava - Trenčín - Žilina
- 121 : Nové Mesto n. Váhom - Vrbovce - Veľká n. Veličkou ČD
- 130 : Bratislava - Nové Zámky - Štúrovo - Szob MÁV
- 140 : ani neviem či sa oplatí deliť, ale ak tak Nové Zámky - Chynorany - Prievidza odkiaľ by vlaky pokračovali na Nitrianske Pravno alebo na Diviaky
- 150 : Nové Zámky - Levice - Zvolen
- 160 : Zvolen - Jesenské - Košice
- 170 : Vrútky - Banská Bystrica - Zvolen (vlaky zo Zvolena do BB by pokračovali do Brezna, trať 172)
- 171 : Diviaky (cez Kremnicu) - Zvolen
- 172+173 : Brezno - Margecany*
- 174 : Jesenské - Tisovec - Brezno
- 180 : Žilina - Poprad - Košice
- 185 : Poprad - (Kežmarok) - Plaveč
- 188 : Košice - Lipany - Muszyna PKP
- 190 : Čierna n. Tisou - Košice
- 191 : Michaľany - Trebišov - Medzilaborce (vlaky z Medzilaboriec do Trebišova by premávali až do Košíc)
* : neviem aký má zmysel deliť úsek Banská Bystrica - Margecany na dve trate BB - Červená Skala a ČS - Margecany, vie mi to niekto vysvetliť?
Ďalšie trate, kde vlaky premávajú stále po celej trati som nevypisoval, a za pozornosť stojí, že na trati 196 existuje interval, skrátka si cestujúci môže ľahko zapamätať odchody vlakov z Humenného a Stakčína, až na výnimiku medzi 16 a 19h kedy tri pár vlakov majú mierne posunuté odchody kvôli prípojom v Humennom.