Reakcia na: ceco #14272:
Takze to, ze je na asynchronny pohon nema s tym dieselovym agregatom nic spolocne. Potom by ma ale zaujimalo, ze ake ma ten asynchronny pohon vyhody, ked to vsetci tak ospevuju.Re #14277 ceco: To spustanie zberacov by ma zaujimalo, moze to vyzerat srandovne. To ako funguje?
Re #14273 Ja by som sa niekedy s tebou rad stretol osobne.. Kedy najblizsie a aku linku jazdis?

Re #14274 KLF: Ja to asi neviem napisat tak, aby si to pochopil. O nejakej nehode 7921+22 si pisal v prisp. #14075, a myslel som si, ze hovoris o tej dubravskej nehode, a ze si si pomylil cislo voza. Preto vzniklo cele nedorozumenie. A o ziadnej "veci s bonzom" fakt nic neviem. A uz by bolo lepsie, keby sme prestali diskutovat o nejakych nezmysloch. Pisem, aby som pisal? To je co za blbost, preco by som take nieco robil? Ja tu diskutujem ako vsetci ostatni, nie?
Na nete posobim TOTAL inak ako IRL.
ceco
1, Trejsina /21Tr/ moze mat automaticke spustanie zberacov - treba par desiatok tisic na jedno vozidlo /SKK/
2, DO kopca to s dieselagregatom nevyjde viac ako 15 km/h /zbohom Dlhe diely na trejsinu, treba tam dat troleje na plnu premavku/
3, Ten dieselagregat je fakt len nudzovy, nevytiahne viac ako 35 km/h na rovnej ceste /zbohom Zelezna, vsak tam su tie macacie hlavy a cesta je deravejsia ako Emental, tam by sa to nove vozidlo donicilo po troch dnoch.../
Takze trejsina na diesel fakt asi len pri vypadkoch...
Mohla by vsak zachadzat v Trnavke, Dolnych Honoch - tam je to rovne a na rychlosti moc nezalezi; skor ako pomocny spoj; alebo ako nocak so zachadzanim.