Reakcia na: ceco #14277:
Trejsinou som po prvý raz v živote šiel v auguste 2002 v Hradci Králové na legendárnej trolejbusovej linke č. 1, ktorá nemá na posledných dvoch zastávkach vedenie.O tom, že zberače sa spúšťajú dolu, ale aj nasadzujú späť na trolej samé som vedel. Ale predstavoval som si to vždy tak, že trolejbus zastaví na zastávke a kým ľudia budú vystupovať a nastaupovať, tak stiahne dolu palice a nahodí diesel. Aké však bolo moje prekvapenie, keď vodič ten stroj v jazde do kopca rozpeckoval a uprostred tej rýchlojazdy zrazu naskočil diesel-motor. Bez akéhokoľvek spomalenia sa začali palice spúšťať a na ďalšiu zastávku sme dorazili ako autobus.

Samozrejme, zlatý klinec bolo nasadzovanie palíc späť na trolej. Akokoľvek sa však vodič snažil čo najlepšie našteľovať pod "navádzacie striešky", jedna palica sa na vedenie netrafila, tak jej musel ísť pomôcť manuálne. Ale vravel, že v budúcnosti "striešky" zväčšia a tým bude navádzanie dokonalejšie.
K Tvojmu bodu 2.: Prečo zbohom DD? Veď na trase Molecova - Kuklovská má byť riadne vedenie, tam sa nebude jazdiť na naftu! Prednosti ACI-čiek majú byť využité len na presuny modzi Hroboňovou a Molecovou ráno a večer pri výjazde a dojazde do vozovne.
ufo
Re #14254 Andrej (Anndy008): s tymi dverami to nie je tak u vsetkych Ikarusov, ja som zazil v jednej 435, ze som si musel sam stlacit tlacitko vnutri a vodic nestlacal nic a dvere sa otvorili hned v momente stlacenia.
Ad Dlhe Diely: preco tam teraz nechodia klby? Zalozne mozu chodit klbove a pravidelne mozu byt len kratke... Pre mna za mna v zime by som to pochopil.