Reakcia na: Emo #138724:
keď si zoberiem, že dnešné električky dokážu odviezť naraz až 250 cestujúcich a to aj pri 6os/mxm a keď uvážim aj pri extrémne utopistickom faktore, žeby každé auto viezlo 4 ľudí (vzhľadom na to, čo ráno vidím, tak vidieť auto vezúce 2 ľudí je tiež rarita, tak číslo 2 postačí...), tak je to 62-63 áut. Jednoznačne som ja pre električku a na autá môžem z vysoka srať. Roky sa IAD ustupuje a na MHD sa serie. A vidno nejaké zlepšenie? Žiadne, vecí sú čím ďalej tým horšie a IAD si žiada stále viac a viac. Ale čo vyžaduje električková trať? Jednorázovo vyčleniť pre ňu priestor, financie, vystavať, raz za čas rekonštrukcia a električka nepožaduje ani žiadne parkovacie miesta v centre, neznečisťuje ovzdušie a argumenty o hlučnosti sú irelevantné a môže ich vysloviť akurát tak človek čo vyslovene stojí proti električke.
tr3mp
Ja by som ho tam nedával, maximálne ako manipulačné. Veď z Rače na Hlavnú stanicu sa predsa bude jazdiť S-bahnom
"prechod trate z bočného vedenia medzi Miletyčovou a Krížnou do stredového pásu práve v priestore jednej z najrušnejších križovatiek tiež veľmi nie"
Riešením by bolo vedenie trate po južne stane Štefanovičovej (už od Hlavnej stanice).